کد خبر : 1561317 | 23 مهر 1397 ساعت 17:38 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 3 خونه به خونه 0؛

لیگ یک/ مس با دست نشان مدعی لیگ برتر

تیم فوتبال مس کرمان با برتری قاطع سه بر صفر مقابل شاگردان علی نظرمحمدی موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شد.

لیگ یک/ مس با دست نشان مدعی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای هفته هشتم رقابت های لیگ یک در کرمان و میان دو تیم مس کرمان و خونه به خونه برگزار شد؛ دو تیمی که شرایط متفاوتی دارند ولی با پیروزی در هفته هفتم به این مسابقه رسیده بودند. مس کرمان در مقابل قشقایی موفق به کسب برد شده بود و خونه به خونه هم مقابل تیم مدعی بادران در اولین حضور علی نظرمحمدی روی نیمکت به بازی بازگشت و با نتیجه 3 بر 2 شاگردان مهدی پاشازاده را شکست داد.


در این مسابقه اما علیرغم اینکه نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت، در نیمه دوم شاگردان نادر دست نشان به خوبی از حضور هواداران در ورزشگاه خانگی که البته کیفیت چمن خوبی نداشت، استفاده کردند و در دقایق 62 و 76 با دبل سجاد حیدری برتری خود را به میهمانشان دیکته کردند.


البته این پایان کار نبود و رضا آقابابایی بازیکن تیم خونه به خونه در دقیقه 92 از زمین مسابقه اخراج شد و 4 دقیقه بعد هم مهدی تیکدری زننده گل سوم شد تا سه امتیاز شیرین برای نادر دست نشان و شاگردانش به دست بیاید و آنها تنها به دلیل تفاضل گل کمتر رتبه دوم جدول را در اختیار بگیرند.


در حال حاضر گل گهر با 16 امتیاز صدرنشین است و مس کرمان به دلیل تفاضل گل کمتر با همین تعداد امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد.


خونه به خونه هم که امیدوار است با نظرمحمدی شرایط خوبی پیدا کند، با 4 امتیاز رتبه چهاردهم جدول 16 تیمی مسابقات را برعهده دارد.


خونه به خونه هفته آینده در خانه به مصاف شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت و مس کرمان به خرمشهر می رود تا دیداری سخت برابر کارون اروند خرمشهر برگزار کند. این مسابقات 29 و 30 مهرماه در هفته نهم پیگیری می شود.

 

دیدگاه‌ها