کد خبر : 1561344 | 23 مهر 1397 ساعت 19:10 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیرک نه؛

فقط آفتاب کی‌روش را اذیت می‌کند

کارلوس کی روش این روزها علیرغم تمام حواشی موجود مثل همیشه با تمرکز و با چهره ای خندان مقابل اصحاب رسانه حاضر می شود و یک درخواست دارد.

به گزارش "ورزش سه"، حواشی مربوط به ساختمان پک جدیدترین مشکلی است که باعث شده روابط چهره های سرشناس دیگری از فوتبال ایران با کی‌روش سرد شود و آنها به انتقاد از رفتار این مربی پرتغالی و دستیار ایرلندی اش بپردازند که از واژه سیرک برای پاسخ به مصاحبه استیلی استفاده کرده بود.


البته نه این مشکل و نه موضوعات گذشته ای که سبب دوری اهالی فوتبال از کی روش شده بود، این مربی که برای رسیدن به هدف هایش جنگیدن را یاد گرفته، ناراحت نمی کند و کی روش در تمام کنفرانس های خبری خود با لبخند حاضر می شود.

 


امروز نیز این مربی با آرامش در کنفرانس خبری حاضر شد و خبرنگاران را به ساختمان پک برد تا در فضایی جدید با آنها صحبت کند.


ملی پوشان به تازگی تمرینات خود را در زمینی که مورد بهره برداری قرار گرفته و کیفیت بسیار بهتری نسبت به چمن های دیگر در آکادمی فوتبال دارد، انجام می دهند. امروز عصر هم تمرینات تیم ملی ادامه داشت و همانطور که از تصویر ثبت شده توسط امیرحسین خیرخواه هم کاملا مشخص است، سرمربی پرتغالی تیم ملی با آرامش تمرینات شاگردانش را دنبال می کند و فقط یک درخواست دارد؛ اینکه رسانه ها به هواداران فوتبال این موضوع را انتقال دهند که روز آینده ایران مقابل بولیوی دیداری تماشایی برگزار خواهد کرد و در صورتی که به استادیوم آزادی بیایند، از تصمیمی که می گیرند، پشیمان نمی شوند.

دیدگاه‌ها