کد خبر : 1561495 | 24 مهر 1397 ساعت 13:13 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ: مقابل اسپانیا قطعا شانس داریم

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی امیدوار است که تیمش در دو بازی باقی مانده در مرحله گروهی لیگ یوفا پیروز شود و به نیمه نهایی صعود کند.

دالیچ: مقابل اسپانیا قطعا شانس داریم

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی با کسب یک امتیاز از دو بازی خود در قعر جدول گروه قرار گرفته و دو بازی دیگر  با رقبا پیش رو دارد. اگر آنها بتوانند در این دو دیدار به پیروزی برسند، به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود خواهند کرد. شب گذشته انگلیس موفق شد جلوی صعود اسپانیا را بگیرد و 3-2 این تیم را شکست دهد که حال دالیچ نیز به صعود امیدوار شده است.

 

 

1334322

 

 

پس از پیروزی 2-1 کرواسی مقابل اردن در دیدار دوستانه، دالیچ گفت:"  بازی خوبی بود و به اهدافمان رسیدیم، هر چند که ریتم خوبی در زمین نداشتیم. تعویض هایی به خاطر مصدومیت به ما تحمیل شد ولی در نهایت توانستیم با دو گل از روی دو ضربه شروع مجدد پیروز شویم. در یوفا لیگ، هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما می‌توانیم در دو بازی مرحله گروهی به پیروزی برسیم و به عنوان صدرنشین صعود کنیم، انگلیس شب گذشته توانست اسپانیا را شکست دهد و ما هم می‌توانیم. از پیروزی انگلیس تعجب نکردم، آنها تیم خیلی خوبی هستند. حالا باید خودمان را برای بازی با اسپانیا آماده کنیم."

دیدگاه‌ها