کد خبر : 1561552 | 24 مهر 1397 ساعت 17:15 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم اراک 2-2 شاهین شهرداری بوشهر

لیگ یک/ کامبکی بی حاصل به سود کرمانی‌ها !

شاگردان محمد ربیعی در آلومینیوم اراک دقایقی پیش مقابل شاهین بوشهر به نتیجه تساوی رسیدند و فرصت رسیدن به تیم‌های مدعی را از دست دادند.

لیگ یک/ کامبکی بی حاصل به سود کرمانی‌ها !

به گزارش "ورزش سه" از هفته هشتم مسابقات دسته اول کشور تیم آلومینیوم اراک در خانه به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت که این بازی در پایان با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید.


شاگردان فکری در ابتدا با دو گل بهمن سالاری در دقایق 5 و 19 از حریف پیش افتادند تا در آستانه کسب یک برد شیرین قرار گیرند. اما آلومینیوم اراک در دقایق انتهایی نیمه اول توسط رضا معقولی به گل اول دست یافتند تا اختلاف به یک گل برسد. اراکی‌ها که هیچ دوست نداشتد بازی داخل خانه خود را با باخت پشت سر بگذارند، نیمه دوم را هجومی شروع کردند و در صدد جبران نتیجه شکست برآمدند و توانستند در دقیقه 58 یک ضربه پنالتی به دست آورند. این ضربه پنالتی را رضا معقولی به گل تبدیل کرد تا گل دوم خود و تیمش به دست آید. در انتها این مسابقه با همان نتیجه تساوی به پایان رسید تا هر دو تیم فرصت رسیدن به جمع مدعیان را از دست دهند.


شاهین شهرداری بوشهر با کسب یک امتیاز، 13 امتیازی شد و در همان رتبه سوم باقی ماند و آلومینیوم اراک با 12 امتیاز به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها