کد خبر : 1561559 | 24 مهر 1397 ساعت 17:35 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری تبریز 1-2 اروند خرمشهر

لیگ یک/ برد دقایق پایانی اکبر اوتی مقابل تیم سابق

تیم کارون اروند خرمشهر در دقایق پایانی به یک برد شیرین دست یافت و به وضعیتش در جدول مسابقات سر و سامان بخشید.

لیگ یک/ برد دقایق پایانی اکبر اوتی مقابل تیم سابق

به گزارش "ورزش سه" تیم کارون اروند خرمشهر در هفتمین بازی خود در لیگ یک مهمان شهرداری تبریز بود و در نهایت توانست با گل دقایق پایانی نعمتی به یک برد شیرین دست یابد.


شاگردان اکبر میثاقیان که نتایج ضعیفی در مسابقات لیگ یک به دست آورده بودند عصر امروز مهمان تیم همسایه خود بودند. این بازی در نیمه اول بسیار سرد دنبال شد و تقریبا هیچ موقعیتی بر روی دروازه‌ها رخ نداد. نیمه دوم این بازی هم با جنجال شروع شد و شهرداری تبریز خیلی زود با اخراج رسول پیرزاده در دقیقه 53 ده نفره شد تا کار سختی در این دیدار داشته باشد. کارون که موقعیت را برای کسب برد طلایی می‌‍دید بر شدت حملات خود اضافه کرد و در دقیقه 77 با گل جواد محمدی، بازیکن سابق استقلال به گل اول دست یافت. شهرداری که در آستانه یک شکست خانگی دیگر قرار داشت در ادامه بازی فشار بیشتری آورد و توانست در دقیقه 92 با گل جعفر برزگر بازی را تساوی بکشاند. در حالی که همگان به دنبال این بودند مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد اما حمید نعمتی در دقیقه 95 گل برتری کارون اروند را به ثمر رساند تا سه امتیاز شیرین به حساب خرمشهری‌ها ریخته شود.


کارون در حال حاضر با کسب 10 امتیاز در رده هشتم جدول حضور دارد و شهرداری تبریز با هفت امتیاز رتبه دهم جدول را در اختیار قرار گفته است.

دیدگاه‌ها