کد خبر : 1561697 | 25 مهر 1397 ساعت 09:23 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی طیبی در اولین قهرمانی فصل غیرت(عکس)

تیم غیرت با گلزنی ملی پوش ایرانی خود موفق به پیروزی برابر آکتوبه و قهرمانی در سوپرجام فوتسال قزاقستان شد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی که سومین سال پیاپی همکاری با غیرت قزاقستان را آغاز کرده، مثل فصل قبل در حال رسیدن به افتخارات باشگاهی است و دوباره به همراه این تیم صاحب جام دیگری شده و در جریان یکی از دیدارهای مهم فصل غیرت گلزنی کرده است.

 

غیرت قزاقستان که فصل گذشته علاوه بر کسب عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا، در دیدارهای لیگ، جام حذفی و سوپر جام فوتسال قزاقستان قهرمان شده بود، در فصل جدید نیز فعلا توانسته از دور اول رقابت‌های اروپایی بالا برود و سرگروه یکی از گروه‌های لیگ قهرمانان اروپا در بین ۱۶ تیم حاضر در این مرحله باشد.

 

1345617

 

با پایان دور اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در کوزوو، تیم غیرت که به قزاقستان بازگشته بود، در دیدار سوپر جام فصل ۱۸-۲۰۱۷ فوتسال این کشور شرکت کرد و با توجه به اینکه فصل قبل به هر دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی رسیده بود، در مسابقه سوپرکاپ به مصاف آکتوبه، تیم دوم سال گذشته لیگ رفت.

 

یاران حسین طیبی فصل قبل در دیدار سوپر جام قزاقستان به پیروزی ۶ بر صفر مقابل آیط رسیده بودند که امسال هم با پیروزی پُر گل ۴ بر صفر برابر آکتوبه توانستند عنوان قهرمانی خود را تکرار کنند و جشن بگیرند.

 

حسین طیبی که سال گذشته به آقای گلی در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی قزاقستان دست یافت و در دیدار سوپر جام فصل قبل سه گل از ۶ گل برتری تیمش برابر آیط را به ثمر رسانده بود، این بار هم در نخستین قهرمانی فصل غیرت در سوپر کاپ قزاقستان توانست یکی از چهار گل تیمش را به ثمر رساند.

 

1345630

 

1345616

دیدگاه‌ها