کد خبر : 1561848 | 25 مهر 1397 ساعت 18:02 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

کامیابی نیا به دنبال شکست طلسم

هافبک پرسپولیس با گذشت هشت هفته از لیگ برتر موفق به گلزنی نشده و شاید برابر نود ارومیه این شانس را برای شکست این طلسم داشته باشد.

کامیابی نیا به دنبال شکست طلسم

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که علیرغم خصوصیات دفاعی طی چهار فصل اخیر نمایش موفقی در فاز تهاجمی و گلزنی تیمش نیز ایفا کرده، در فصل جاری در گلزنی ناکام بوده است.


هافبک شماره 11 پرسپولیس در فصل گذشته و علیرغم مصدومیت، لحظاتی بعد از حضورش در زمین مقابل تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر و در تبریز موفق به گلزنی شد. این بازیکن در لیگ شانزدهم نیز در هفته دوم مقابل فولاد خوزستان برای سرخپوشان گل زد. افتتاحیه لیگ پانزدهم و در هفته اول برابر سایپا نیز او تک گل سه امتیازی سرخپوشان را به نام خود کرد.


کامیابی نیا البته در فصل چهاردهم که اولین حضورش در پرسپولیس بود تا هفته هجدهم و دیدار مقابل سپاهان برای گلزنی انتظار کشید. کامیابی نیا در فصل سیزدهم که پیراهن نفت تهران را بر تن داشت در هفته سوم برابر استقلال خوزستان گلزنی کرده بود. این بازیکن در لیگ دوازدهم و در هفته دوازدهم هم با پیراهن نفت تهران مقابل فولاد خوزستان گل زد. کامیابی نیا زمانی که در شهرداری تبریز و در خط حمله این تیم حضور داشت در هفته اول مقابل پاس همدان جشن گلزنی برپا کرد. او در لیگ دهم و در هفته نهم با شهرداری تبریز موفق به گلزنی برابر مس سرچشمه شد. کامیابی نیا در لیگ نهم و در هفته ششم با پیراهن راه آهن تک گل تیمش مقابل سایپا را به نام خود کرد.


اکنون او در فصل جاری که در گلزنی برای سرخ‌ها ناکام بوده، امیدوار است با توجه به تقابل مقابل تیم نود ارومیه در جام حذفی این شانس را برای شکست طلسم بزرگ دنبال کند و اولین گل فصل جاری را به ثبت برساند.

 

دیدگاه‌ها