کد خبر : 1562099 | 26 مهر 1397 ساعت 17:49 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه مشکل‌ساز است؛

یزدی: باید برگردیم به قبل از بازی تراکتور

سرمربی استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد بازیکنانش به شرایط خوب یک ماه پیش برگردند.

یزدی: باید برگردیم به قبل از بازی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پارس جنوبی جم در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: با یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر که در فصل گذشته نتایج خوبی را کسب کرده بود و پدیده مسابقات نام گرفت بازی داریم. هر چند این تیم امسال نتایج خوبی کسب نکرده اما تیم خوبی دارد. امیدواریم با نقاط ضعف و قوتی که از این تیم شناسایی کردیم بتوانیم از آن‌ها در روز بازی استفاده کنیم. ما قطعا به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم تا شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

 

او ادامه داد: وقتی یک تیم گل می‌خورد تنها یک یا دو نفر مقصر نیستند و مجموعه تیم می‌تواند مقصر باشند. ما در بحث دفاعی در بازی مقابل تراکتور مشکل داشتیم و در این هفته کارهای زیادی روی این مساله انجام دادیم و امیدواریم که بازیکنان برگردند به زمان بازی قبل از تراکتور. چون قبل آن بازی ما در کل شش گل خوردیم و نشان می‌دهد دفاع ما عملکرد خوبی داشته و فکر می‌کنم اتفاقات دیگری سوای مسائل فنی در آن بازی رقم خورد. صحبت کردن درباره آن نباید جایز باشد. تیم ما در آینده بهتر از این‌ها خواهد شد و جوان بودن تیم ما باعث شده تا تیم نیاز به زمان داشته باشد.

 

سرمربی تیم استقلال خوزستان در ادامه گفت: مربی همیشه نگرانی خاص خودش به خاطر چالش‌هایی که در تیم هست را دارد. اگر ما بخواهیم دست روی دست بگذاریم نقاط ضعف تیم‌ما برطرف نمی‌شود. ما هفته به هفته روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار می‌کنیم و مطمئن هستیم با توجه به پتانسیلی که تیم دارد می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. نوید این را خواهیم داد که در هفته‌های آینده بهتر خواهیم شد. این را هم بگویم که در صدد جذب بازیکن هستیم چون هنوز جای خالی داریم و می‌توانیم بهترین گزینه‌هایی که مد نظرمان هست را به خدمت بگیریم.

 

او در مورد استعفای مدیر عامل باشگاه نیز گفت: مدیریت به من ربطی ندارد و اگر از من درباره بازیکن یا کادر فنی سوال کنید می‌توانم جواب دهم اما امیدوارم این اتفاق، اتفاق مثبتی باشد تا بتوانیم مشکلات باشگاه را حل کنیم. باید دید نفر بعدی چه کسی است و چقدر پتانسیل دارد که بتواند مشکلات را حل کند. آقای مسجدی را درحال حاضر به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کردند و ایشان آدم موجهی برای ورزش هستند و امیدوارم بتواند به باشگاه کمک کند.

 

یزدی در مورد عملکرد داوری در بازی‌های استقلال خوزستان گفت: تغییر و تحولات باشگاه موجب شد تا درباره عملکرد داوری نسبت به تیم‌ ما نتوانیم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم. ما نفرات کمی داریم و باید نفرات خوبی را برای انجام دادن کارهای مختلف باشگاه به خدمت بگیریم. ما در بازی‌های گذشته از عملکرد داوری بسیار ضربه خوردیم علی الخصوص در بازی با صنعت نفت. من به کمیته داوران رفتم و با پخش فیلم بازی معلوم شد تمام اشتباهات داوری در آن بازی به ضرر ما بود و ناظر داوری در آن مسابقه دو نمره از نمره‌ای که در آن بازی به آن داور داده بود را کم کرد و گفت با توجه به آیتم‌هایی که در این فیلم نشان داده شد، معلوم است که داور در  این بازی عملکرد خوبی نداشته است. از نظر آن‌ها عملکرد داوری ضعیف ولی از نظر ما عملکرد داوری علیه تیم ما بوده است و واقعا پنج گلی که خوردیم مسبب اصلی آن داور بوده است. باشگاه باید نفری را به خدمت بگیرد تا پیگیر این ماجراها شود.


او در مورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: این اتفاق جای خوشحالی دارد. نیمی از جامعه ما خانم هستند و حق دارند. در اسلام به مساوات درباره این موضوع صحبت شده و کسانی که ضد این مساله هستند به نظر من دنبال مسائل منفی این ماجراها هستند. جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه به مشکلات ورزشگاه‌ها اضافه کرده است و با حضور بانوان شاید جوانان ما از آن رفتارهای خشونت‌بارشان تا حدی کم کنند.

دیدگاه‌ها