کد خبر : 1562312 | 27 مهر 1397 ساعت 19:10 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: دی بروین می تواند برای سیتی بازی کند

پپ گواردیولا خبر از بازگشت کوین دی بروین، ستاره بلژیکی چلسی به میادین داد.

گواردیولا: دی بروین می تواند برای سیتی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی دیدار مقابل برنلی حاضر شده و مدعی شد امیدوار است هواداران سیتی برخورد گرمی با جو هارت، سنگربان سابق سیتی و فعلی برنلی داشته باشند.

 

1341509

 

شرایط مصدومان: "بله کوین دی بروین آماده بازی کردن است اما من نمی دانم آیا او قادر خواهد بود 90 دقیقه در میدان حاضر باشد یا خیر. دی بروین طی 2 هفته گذشته کنار بازیکنان منچسترسیتی بوده و در تمرینات گروهی بدون حس کردن هیچگونه دردی حضور یافته است.

 

دی بروین بازیکن بسیار مهمی در ترکیب منچسترسیتی محسوب می شود و هنگام غیبت چنین بازیکنانی من امیدوارم آنها زودتر شرایط بازی کردن را پیدا کنند زیرا قدرت تیمی را افزایش می دهند و هیچ تردیدی در مورد اهمیت دی بروین برای ما وجود ندارد. اما ایلکای گوندوغان هنوز آماده نیست و من نمی دانم اما شاید او 2 یا 3 هفته دیگر شرایط بازی کردن را پیدا کند."

 

رویارویی با جو هارت: "اگر منصف بوده و اهمیتی به شایعاتی که منتشر می شود قائل نباشیم، می دانیم که من مشکلی با او ندارم. او بخشی از تاریخ باشگاه منچسترسیتی است و همه ما می دانیم که جو هارت دروازه بان بزرگی است. من امیدوارم ورزشگاه اتحاد به خوبی از او استقبال کنند."

دیدگاه‌ها