کد خبر : 1562373 | 27 مهر 1397 ساعت 23:30 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل:

نمی دانم نیمار در PSG می ماند یا نه!

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، تاکید کرد که نمی داند نیمار، ستاره برزیلی تیمش، در تابستان 2019 چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت.

نمی دانم نیمار در PSG می ماند یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی ها در حالی این هفته مقابل آمیان قرار می گیرند که نیمار را به دلیل خستگی ناشی از دیدارهای ملی در اختیار ندارند. این در شرایطی است که به تازگی شایعاتی در مورد احتمال بازگشت این ستاره برزیلی به بارسا منتشر شد اما توخل تاکید کرد که علاقه ای به صحبت در این مورد ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" او خواهد ماند؟ تنها چیزی که من می دانم این است که در ماه اکتبر هستیم و من نمی توانم در مورد اینکه نیمار در تابستان 2019 چه کاری انجام می دهد، صحبت کنم. او یکی از بازیکنان ماست و با ما قرارداد دارد."

از سوی دیگر، با انتشار فهرست 30 نفره توپ طلا، بحث بر سر اینکه این جایزه باید به چه کسی برسد، بالا گرفته؛ جایزه ای که گفته می شود نیمار برای رسیدن به آن از بارسا جدا شد اما توخل اعتقاد دارد این جایزه باعث به هم خوردن تمرکز شاگردانش نمی شود:" از نظر من مشکلی وجود ندارد زیرا این یک جایزه فردی است و من مربی تیم هستم.

 

1337938

 

وقتی نیمار و امباپه نمایشی استثنایی مقابل لیون داشتند، ما در این مورد صحبت کردیم که آیا این یک مشکل برای کاوانی است یا نه. اگر کاوانی استثنایی بازی کند، ما در مورد اینکه این یک مشکل برای دو بازیکن دیگر است، صحبت می کنیم.

همیشه همین طور است اما مشکلی وجود ندارد. هر بازیکنی می خواهد برنده توپ طلا باشد و برای رسیدن به این هدف، باید در بهترین فرم باشند. این به آن معنی است که برای تیم بازی کنند.

ما تعدادی از بهترین بازیکنان اروپا را داریم؛ بازیکنانی که می توانند هر سال برنده توپ طلا شوند؛ موضوع این است."

دیدگاه‌ها