کد خبر : 1562445 | 28 مهر 1397 ساعت 11:16 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

آقای اصفهانیان، استعفاء بدهید و بروید

صنیعی‌فر: نمی‌شود گفت اشتباهات داوری سهوی است

من از جواد نکونام، کادرفنی و بازیکنان تیم راضی هستم و معتقدم این باخت روی اشتباهات داوری حاصل شد و برای من یکی حکم برد را داشت.

صنیعی‌فر: نمی‌شود گفت اشتباهات داوری سهوی است

به گزارش "ورزش سه"، این ها حرف های صنیعی فر مالک باشگاه نساجی است. او که مثل هم اعضای باشگاه نساجی از داوری کوپال ناظمی در بازی با سپاهان گله مند بود در ادامه به سایت باشگاه گفته است: نمایش جانانه بچه های نساجی را همه دیدیم و لذت بردیم. از نظر من این باخت نبود و حکم برد را داشت چون فقط و فقط مغلوب داور مسابقه شدیم. تیم نساجی مقابل سپاهان اصفهان پر افتخارترین تیم لیگ برتر ایران بازی کرد که نه تنها پر مهره است بلکه یک مربی بزرگ و شناخته شده را هم بالای سر خود می بیند. با این وجود توانستیم بازی پایاپایی را انجام دهیم و به شخصه از فوتبال مردانه بچه های نساجی تقدیر و تشکر می کنم. متاسفانه کوپال ناظمی داور مسابقه اشتباه مهلکی انجام داد و به گواه نظر کارشناسان به جای دادن کارت زرد به بازیکن سپاهان به خاطر شیرجه زدن و فریب داور یک پنالتی ناحق علیه ما گرفت تا حق مسلم نساجی ضایع شود.


مالک باشگاه نساجی ادامه داد: از دیروز تا امروز ۱۰۰۰ پیام از هواداران نساجی در قائم شهر و سراسر مازندران داشتم که معتقد بودند در ۹ هفته گذشته داوران علیه نساجی سوت زده اند. اینکه این همه اشتباه فقط علیه یک تیم باشد مشکوک است و نمی توان از پسوند سهوی در مورد آن استفاده کرد. روی سخن من با شخص رئیس کمیته داوران است. آقای اصفهانیان! نجابت و صبر هواداران نساجی، مردم قائم شهر و مازندران هم حدی دارد. من هیچ جوابی برای این مردم نجیب ندارم و نمی دانم در قبال حق کشی و ناداوری ها به آنها چه بگویم؟ آقای اصفهانیان! لطفا داوری را درست کنید یا اگر نمی توانید استعفاء بدهید تا نیروهای تازه نفس و با انگیزه تر جای شما بیایند و کار کنند. متاسفانه شما پشت موفقیت علیرضا فغانی پنهان شدید که هیچ نقشی در پیشرفت او نداشتید! ما و هواداران نساجی هم فقط خدا را داریم و بس.

دیدگاه‌ها