کد خبر : 1562457 | 28 مهر 1397 ساعت 12:10 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

آماده سازی برای صعود به فینال

زنده از تمرین آسیایی پرسپولیس

شاگردان برانکو ایوانکوویچ اولین تمرین تاکتیکی خود برای تقابل با السد قطر را از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی استارت زدند.

زنده از تمرین آسیایی پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیسی‌ها بعد از برتری مقابل حریف دسته اولی خود در جام حذفی و برگزاری ریکاوری در روز گذشته، تمرینات خود را از ساعت ۱۱ امروز برای تقابل با السد قطر در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان استارت زدند.


با گزارش لحظه به لحظه تمرین آماده‌سازی سرخپوشان برای صعود به فینال خبرنگار ورزش سه را همراهی کنید.


* بازیکنان از ساعت ۱۱ با حضور در سالن وزنه کار خود را استارت زدند.


* نماینده ای اف سی برای تهیه مصاحبه با بیرانوند و سیدجلال حسینی در محل تمرین حضور یافته ‌و بعد از تمرین قرار است با دروازه‌بان و کاپیتان سرخپوشان به گفتگو بنشیند.


* پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور در محل تمرین در خصوص تهیه بلیت دیدار نیمه نهایی و همچنین تجهیز استادیوم آزادی برای فینال توضیحاتی ارائه کرد.


* بازیکنان ساعت ۱۱:۲۵ به چمن استادیوم وارد شدند و با توجه به آیتم‌هایی که برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ ترتیب داده بودند کار را استارت زدند.


* علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش‌وند به همراه ایگور پانادیچ به بخش دیگر زمین رفته و تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی را پشت سر می‌گذارند.


* از جمع مصدومان پرسپولیس کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه همانند روز گذشته در تمرینات گروهی حضور بافته‌اند و و ربیع خواه نیز در کنار دیگر بازیکنان به تمرین مشغول است.

 

* در دو سمت زمین آدمک‌هایی با دو کاور قرمز و سفید قرار گرفته است. بازیکنان ابتدا در بخش آدمک قرمز  پاسکاری و حرکت به سمت بازیکن صاحب توپ را انجام می‌دهند. برانکو در این بخش با ‌وسواس بالا از بازیکنانش خواست تا با بهترین پاس هم‌تیمی خود را صاحب توپ کنند و بعد از آن با سرعت اقدام بعدی برای جابجایی را صورت دهند تا بازی سرعتی در دستور کار آنها باشد.

بعد از ۱۵ دقیقه بازیکنان از این تمرین فارغ شدند و آدمک‌های قرمز از زمین جمع‌آوری شد.

 


* در آستانه دیدار با السد روی برخی سکوها بنرهای بزرگی از تصاویر بازیکنان قرار گرفته است و بازیکنان بعد از مشاهده آن به سمت آن رفته و با یکدیگر به شوخی پرداختند.


* مارکو در ادامه بازیکنان را در اختیار گرفت و دویدن‌های سرعتی و استارت کوتاه را برای آنها در نظر گرفت.

 

* در بخش بعدی که آدمک‌های سفید قرار داشت، بازیکنان خط عقب پرسپولیس ابتدا با پاس بلند باید وینگرها را صاحب توپ می‌کردند و بعد از آن با یک حرکت تکنیکی و تاکتیکی بین این وینگر و نفر خط میانی ارسال برای دو مهاجم و یک هافبک که به آنها اضافه می‌شد صورت می‌گرفت. برانکو با اعلام اینکه باید خط آفساید حریف را بشکنند از بازیکن ارسال کننده توپ می‌خواست بهترین موقعیت زمانی را برای پاس در نظر بگیرد.

 

 


*در بخش بعدی تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر زلاتکو ایوانکوویچ که از نفرات تهاجمی تیم شکل گرفته بود و گروه بعدی که باید ارسال‌های کریم باقری را دفع کرده و بلافاصله تدارک ضدحمله را می‌زدند.


*در گروه بازیکنان خط میانی و تهاجمی تیم نیز حفظ توپ و پاسکاری و تغییر منطقه بازی به صورت سرعتی انجام می‌شد و در ادامه طراحی حمله با نعمتی یا بشار رسن انجام می‌شد.


*بازیکنان مدافع در ادامه با تغییر تاکتیک در نظر گرفته از سوی برانکو باید بلافاصله بعد از دفع توپ و ارسال آن به نزدیک ترین هم‌تیمی، توپ دریافتی را به دروازه کوچکی که در نظر گرفته شده بود در فاصله سی متری شوت می‌کردند.

 

*بخش بعدی تمرین نیز اختصاص به ارسال و ضربات ایستگاهی داشت. ضربات کرنر و از کناره زمین با حضور بیشتر نفرات و دفع مدافعین در این بخش از سوی برانکو برای شاگردانش در نظر گرفته بود و سرمربی سرخپوشان به جاگیری بازیکنان و تمرکز آنها اصرار داشت.

دیدگاه‌ها