کد خبر : 1562472 | 28 مهر 1397 ساعت 11:32 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هادرسفیلدتاون - لیورپول

دو تیم هادرسفیلدتاون و لیورپول، امروز در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی هادرسفیلدتاون - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با کسب 20 امتیاز از 8 بازی خود، هم امتیاز با سیتی و چلسی و به خاطر تفاضل گل ضعیف تر، در رده سوم جدول قرار گرفته است. شاگردان کلوپ که تا دو هفته پیش، در تمامی بازی های خود به پیروزی رسیده بودند، در دو بازی اخیر دچار لغزش شده و امتیاز از دست دادند. شاگردان کلوپ امیدوارند امسال بتوانند طلسم 28 ساله لیگ برتر را بشکنند ولی این موضوع بستگی به این دارد که بتوانند با سیتی و چلسی که تیم‌های قدرتمندی نشان داده اند رقابت کنند.

 

 

1342522

 

 

لیورپول فصل گذشته نیز نمایش های خوبی در لیگ داشت و در چمپیونزلیگ تا فینال پیش رفت و مقابل رئال شکست خورد. از همین رو، امیدها به این تیم بسیار بالا رفته است. در آن سو هادرسفیلد تنها 3 امتیاز کسب کرده که هر 3 این امتیازات از کسب تساوی به دست آمده و آنها در این فصل موفق به کسب پیروزی نشده اند. این نتایج ضعیف، هادرسفیلد را در رده هجدهم جدول نگه داشته و باید دید در خانه مقابل لیورپول، چه تدبیری می‌اندیشند.

 

دو تیم 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که هر 3 بازی با برترلی لیورپول به پایان رسیده است.کلوپ برای این بازی، چمبرلین را به صورت حتمی در اختیار ندارد و حضور دیووک اوریجی، ویرجیل فن دایک، محمد صلاح، سادیومانه، آدام لالانا، نبی کیتا و جیمز میلنر هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1346458

دیدگاه‌ها