کد خبر : 1562479 | 28 مهر 1397 ساعت 12:41 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال راهکار برای خروج از چالش

نمازی و مهم‌ترین آزمون روی نیمکت ذوب

سرمربی سبزپوشان این روزها بیش از هر زمان دیگری به دنبال حل مشکلات تیم است و خود را در میانه میدان می بیند.

نمازی و مهم‌ترین آزمون روی نیمکت ذوب

به گزارش "ورزش سه"، امید نمازی پس از نشستن روی نیمکت تیم ذوب آهن، زمان زیادی نمی خواست تا خود را در میان چالشی مهم ببیند. پس از جدایی چند ستاره ذوبی ها و پایین آمدن قدرت هجومی این تیم، ذوبی ها و نمازی خیلی زود درگیر مشکلاتی شدند و در این میان کاملا پیداست نمازی به مانند دیگر ذوبی ها در حال مهیا کردن شرایط موفقیت تیم است و این را کاملا می توان از مصاحبه های او پیدا کرد.

 


نمازی که پیش از این با نشستن روی نیمکت تیم ملی، طعم حضور در فوتبال ایران را چشیده بود اوضاع را به گونه ای دیگر می دید اما این روزها و به همراه ذوبی ها در شهرهای مختلف ایران به میدان می رود و به همین دلیل کم و کاستی ها و یا نقصان هایی را در بازی های مختلف لیگ می بیند که پیش از این با آنها رودررو نشده بود. او حالا می تواند با تلاش و البته کمک گرفتن از دیگر مربیان و نفرات فنی تیم، خود را در این کارزار بیازماید و در صورتی که بتواند به اهداف خود و باشگاه برسد آن وقت می تواند ادعا کند که موانعی را از سر راه خود برداشته که پیش از آن در عمر ورزشی خود ندیده است. 

 


نمازی که خارج از ایران نیز به نسبت شرایطی که داشت کارنامه خوبی از خود جا گذاشت این روزها بیش از هر زمان دیگری به دنبال پیدا کردن راه کاری برای بالا کشیدن ذوب آهن است. به دنبال حل کردن مشکلاتی که خود می گوید اگر آنها حل شوند تیم می تواند به عنوان قهرمانی برسد.

 

دیدگاه‌ها