کد خبر : 1562487 | 28 مهر 1397 ساعت 13:07 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

زولا: فکر می‌کردم پیشنهاد ساری شوخی است

جانفرانکو زولا که یکی از اسطوره‌ های باشگاه چلسی به حساب می‌آید گفت وقتی ساری سرمربی جدید آبی‌های لندن با او تماس گرفته و پیشنهاد همکاری داده ابتدا گمان کرده ساری با او شوخی می‌کند.

زولا: فکر می‌کردم پیشنهاد ساری شوخی است

به گزارش "ورزش سه"، زولا تابستان امسال بعد از سالها به استمفوردبریج بازگشت تا به عنوان دستیار به مائوریسیو ساری سرمربی تازه استخدام شده‌ی چلسی کمک کند. زولا در دوران حضور در چلسی به عنوان بازیکن یکی از چهره‌های محبوب هواداران بود که با گلهای تماشایی و حساسی که برای آبی‌های لندن به ثمر می‌رساند به یکی از قهرمانان این باشگاه تبدیل شده بود.

 

زولا که فصل گذشته تنها بعد از چهار ماه فعالیت به عنوان سرمربی باشگاه بیرمنگام از این تیم اخراج شده بود در این مصاحبه گفت وقتی ساری با او تماس گرفته و خواسته که در کادر فنی چلسی به او کمک کند باورش نمی‌شده و فکر می‌‌کرده ساری با او شوخی می‌کند.

 

جانفرانکو زولا در این باره گفت:" فکر کردم شاید کسی می‌خواهد با من شوخی کند. اصلاً انتظارش را نداشتم. او به من گفت که اگر مایل باشم می‌توانم به عنوان دستیار به او کمک کنم. کمی طول کشید تا باور کنم که او جدی می‌گوید. بعد هم در حالی که شوکه شده بودم گفتم بله، حتماً می‌آیم".

 

زولا در ادامه گفت:" قبل از آن فقط یکی دو بار تلفنی با ساری صحبت کرده بودم و یک بار در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی اسکای ایتالیا او را برای مدت کوتاهی دیده بودم. ولی تا قبل از آن تماس تلفنی هیچوقت راجع به فوتبال یا چلسی با ساری صحبت نکرده بودم. بازگشت به چلسی برای من فوق‌العاده است. اصلاً انتظار نداشتم یک روز به لندن برگردم و برای این باشگاه کار کنم. به خصوص با مربی‌ای که خیلی دوستش دارم. با اینکه در چلسی خیلی کار داریم ولی من از اینکه در کنار این تیم هستم واقعاً راضی و خوشحالم".

 

دیدگاه‌ها