کد خبر : 1562518 | 28 مهر 1397 ساعت 19:09 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ ایجنت برنات به مصاحبه جنجالی رئیس بایرن

اولی هوینس روز گذشته در نشستی خبری حرف های عجیبی در مورد خوان برنات، دفاع چپ اسپانیایی سابق بایرن زد.

پاسخ ایجنت برنات به مصاحبه جنجالی رئیس بایرن

به گزارش "ورزش سه"، برنات که سال 2014 با صلاحدید گواردیولا از بتیس به بایرن مونیخ پیوست، تابستان امسال راهی پاری سن ژرمن شد. او در طول 4 سال گذشته هرگز نتوانست به بازیکنی ثابت و بی جانشین در بایرن تبدیل شود.

 

 

1346519

 

 

روز گذشته اولی هوینس، رئیس بایرن در مصاحبه ای جنجالی علیه برنات گفت:« برای دومین بار است که می‌شنوم از خوان برنات صحبت می‌کنید و طوری وانمود می‌کنید که همه چیز بایرن مونیخ امسال وابسته به واگذاری خوان برنات به پاری سن ژرمن است.

بگذارید نکته‌ای را برایتان بگویم. ما وقتی در سویا بازی می‌کردیم خوان برنات به تنهایی چنان ضربه‌ای به تیم زد که نزدیک بود به حذف‌مان بینجامد. همان روز بود که تصمیم گرفتیم از شر این بازیکن خلاص شویم. چرا که چیزی نمانده بود به بهای حذف‌مان از چمپیونزلیگ منجر شود. ای کاش بعد از آن بازی حداقل از یک خبرنگار می‌شنیدم که گفته باشد خوان برنات در بازی امروز افتضاح بود و یک‌تنه داشت تیم بزرگی مثل بایرن را از لیگ قهرمانان حذف می‌کرد.»

 

در واکنش به این اظهارات هوینس، ویسنته فورِس، مدیر برنامه های برنات گفت:« حرف های هوینس تاسف برانگیز هستند. دوست دارم روبرویش بایستم و از او سوال کنم که چه کسی چند ماه پیش قصد داشت قرارداد برنات را برای 5 فصل دیگر تمدید کند؟»

 

دیدگاه‌ها