کد خبر : 1562607 | 28 مهر 1397 ساعت 19:11 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مدیرعامل باشگاه

درخواست 250 هزار هوادار برای بلیت پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی مقابل السد قطر توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت تیمش و همچنین شرایط فروش بلیت اعلام کرد.

درخواست 250 هزار هوادار برای بلیت پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: شایسته است از دکتر سلطانی‌فر که در این شرایط حساس پرسپولیس  را حمایت کردند و با تلاش و پیگیری خود سبب شدند که بتوانیم ۴۰۰ هزار یورو بعنوان بخشی از مطالبات را به بازیکنان و  کادرفنی پرداخت کنیم ، تشکر ویژه داشته باشم. در این شرایط حساس که قبل از بازی با السد داریم  پرداخت بخشی از مطالبات به  بازیکنان خارجی و کادر فنی باعث افزایش توان روحی آنها شد.


طبق اعلام روابط عمومی وزارت ورزش این مبلغ با پیگیری وزارت ورزش و با تامین مبلغ ریالی آن توسط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی بانک مرکزی به عنوان ارز ثانویه به آنها داده شده است. پرسپولیس روز یکشنبه نیز ۱۰۰ هزار یوروی دیگر ارز با نرخ ثانویه دریافت خواهد کرد تا مجموعا مانند   تیم استقلال تهران ۵۰۰ هزار یورو ارز با نرخ ثانویه از بانک مرکزی دریافت کرده باشد.


وی درباره بازی مقابل السد در استادیوم آزادی و آمادگی بازیکنان پرسپولیس برای این تقابل گفت: امیدواریم بتوانیم در بازی برگشت  هم فاتحانه میدان را ترک کنیم تا دل میلیونها هوادار ایرانی را شاد کنیم.


بخش مهم صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس مربوط به فروش بلیت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و اعتراض هواداران این تیم بابت مشکلاتی که در این راه داشتند بود. گرشاسبی در این رابطه توضیح داده و گفته: هواداران پرسپولیس یکبار دیگر عظمت و بزرگی خود را نشان دادند تا جاییکه نود دقیقه بعد از باز شدن سایت فروش بلیط 250 هزار هوادار برای خرید مراجعه کردند که همین باعث خلل در سایت شد که خوشبختانه بعد از برطرف شدن همه بلیط ها به جز 9 هزار قطعه بلیط در طبقه دوم فروش رفته است.

دیدگاه‌ها