کد خبر : 1562620 | 28 مهر 1397 ساعت 19:53 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: تاریخ تولد همسر فراموش می شود اما دربی نه!

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی اینتر از اهمیت بالای دیدار برابر میلان برای هواداران سخن گفت.

اسپالتی: تاریخ تولد همسر فراموش می شود اما دربی نه!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که با پیروزی های اخیر روزهای سخت ابتدای فصل را فراموش کرده، حالا به دنبال 3 امتیاز دیدار حساس فردا شب برابر روسونری است.

 

1328333

 

اسپالتی گفت: "تمرکز ما در حال حاضر فقط روی بازی با میلان است و این هفته به دیدار مقابل با بارسلونا فکر نکردیم و تمام تمرکز تیم روی دیدار با میلان بود. این دیدار بیش از 3 امتیاز ارزش دارد زیرا بر ذهن بازیکنان و هواداران تاثیر زیادی می گذارد. وقتی در خیابان‌ های شهر میلان راه می ‌روید متوجه احساسات فراوان در مورد این دیدار می شوید و این کار می تواند مانند دماسنج، عشق فراوان هواداران به اینتر را نشان دهد.

 

یک هوادار اینتر ممکن است تاریخ تولد همسر خود را فراموش کند اما نتیجه‌ دربی هرگز از یاد کسی نخواهد رفت و در این شرایط ما باید فارغ از قرارداد خود با اینتر، تلاش کنیم به تاریخ این باشگاه راه یابیم.

 

احتمال غیبت وسینو؟ همه بازیکنان در دسترس تیم بوده و می توانند بازی کنند. ایکاردی و ایگواین هر 2 بازیکنانی هستند که وقتی بازی آنها را نگاه می کنید دهان شما از تعجب باز می ماند. این 2 بازیکن شخصیتی متفاوت دارند اما هر 2 بازیکنان مهم برای تیم خود محسوب می شوند."

دیدگاه‌ها