کد خبر : 1562655 | 28 مهر 1397 ساعت 21:52 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

هادرسفیلد 0 - 1 لیورپول؛ فرعون و هدیه 3 امتیازی!

لیورپول در دیداری دشوار در خانه هادرسفیلد و استادیوم جان اسمیت به پیروزی رسید.

هادرسفیلد 0 - 1 لیورپول؛ فرعون و هدیه 3 امتیازی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی خانگی برابر سیتی، لیورپول نیاز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار داشت و در شبی که نمایش خوبی ارائه نداد، با تک گل محمد صلاح در نیمه اول موفق به کسب 3 امتیاز و صعود به رده دوم شد.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و گرچه لیورپول مالک توپ و میدان بود، اما دفاع منسجم هادرسفیلد اجازه خلق موقعیت را از آنها گرفته بود.

 

1346709

 

1346710

 

اما لیورپول روی اولین موقعیت خطرناک خود در دقیقه 23 به گل رسید. شقیری با پاس عمقی صلاح را صاحب موقعیت کرد تا این ستاره مصری از گوشه محوطه با یک ضربه زمینی دروازه هادرسفیلد را باز کند.

 

دقایقی بعد از دریافت گل هادرسفیلد می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه دیدنی هوگ با بدشانسی میزبان به دیرک دروازه آلیسون برخورد کرد.

 

در اواخر نیمه اول هادرسفیلد صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما ضربه بلینگ از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت تا 45 دقیقه کم و افت خیز نخست با برتری 0-1 لیورپول به پایان برسد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز جریان بازی آرام دنبال شد و اولین فرصت در دقیقه 54 برای هادرسفیلد ایجاد گردید که ضربه سر موی از درون محوطه با مهار خوب آلیسون همراه شد.

 

1346712

 

در دقیقه 63 و با پاس پشت مدافعان استوریچ، صلاح پشت مدافعان صاحب فرصت شد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و این هادرسفیلد بود که با ارسال های فراوان به دنبال گلزنی بود اما فن دایک تمام توپ ها را دور می کرد.

 

در دقیقه 82 هادرسفیلد بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی به دست آورد اما ضربه مونیه در دهانه دروازه با بی دقتی به بیرون رفت.

 

در اواخر بازی روبرتو فیرمینو از پشت محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او به بیرون رفت تا بازی با برتری 0-1 لیورپول به پایان برسد.

دیدگاه‌ها