کد خبر : 1562757 | 29 مهر 1397 ساعت 12:35 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

السد فقط یک ربع تحت تاثیر جمعیت خواهد بود

پاسخ قلعه نویی به اظهارات نکونام

سرمربی سپاهان دو روز بعد از جدال پرحاشیه تیمش مقابل نساجی مازندران نسبت به هجمه وارد شده واکنش نشان داد.

پاسخ قلعه نویی به اظهارات نکونام

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در ثانیه‌های پایانی دیدار هفته نهم مقابل نساجی مازندران موفق به شکست نساجی با پنالتی بحث برانگیز شده است. موضوعی که طی روزهای اخیر به مساله‌ای برای اعتراض حریف مازنی تبدیل شده است و اکنون واکنش امیر قلعه نویی را نیز در پی داشته است. سرمربی سپاهان در این خصوص با رادیو ورزش به صحبت پرداخته و اظهارنظر جالبی را مطرح کرده است.


امیدوارم حمایت مدیران کارخانه از سپاهان ادامه داشته باشد


جا دارد ابتدا از مدیران باشگاه و کارخانه سپاهان تشکر کنم چرا که همه جوره ما را حمایت کردند. با توجه به جابه‌جایی که در مدیریت سپاهان شد از آقای سبحانی تشکر می‌کنم و از آقای عظیمیان بابت حمایت‌هایی که در این چند روزه انجام داده‌اند تشکر می‌کنم امیدوارم حمایت‌های مدیران سپاهان ادامه‌دار باشد.


از سپاهان مدنظر همچنان فاصله داریم


همانطور که می‌دانید تیمی که در سال گذشته رتبه چهاردهم را به دست آورده است از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی ندارد نیاز به زمان دارد تا شرایط خوبی را به دست بیاورد، ما با توجه به زمان کوتاهی که داشتیم نسبتاً‌ شرایط خوبی را به دست آوردیم و از آن سپاهانی که انتظار داریم فاصله داریم ولی مطمئناً هفته به هفته بهتر خواهد شد.

 

1334998


قلعه نویی هرجا باشد فوتبال هجومی را ارائه می‌دهد


اگر شما آمار تیم‌های من را داشته باشید متوجه خواهید شد که امیر قلعه‌نویی هر جا که باشد فوتبال هجومی را به نمایش می‌گذارد. چه زمانی که قهرمان شدیم چه نشدیم همیشه سعی کردیم هجومی بازی کنیم تا هواداران از بازی لذت ببرند. زمانی که قهرمان شدیم توأم با آقای گلی بوده است. هیچ وقت در تیم‌هایی که حضور داشتیم مثل استقلال‌اهواز،‌مس کرمان، سپاهان، ذوب‌آهن، استقلال تهران و تراکتورسازی سعی نکردم دفاعی بازی کنم نگرش من و همکارانم این است که همیشه هجومی بازی کنیم. دوست ندارم با ساختار دفاعی و لایه‌های دفاعی در زمین به میدان بروم. مطمئناً‌ در ادامه بهتر از این خواهیم بود، هنوز در بحث دفاعی مشکل داریم که باید برطرف شود در هر بازی یک گل خوردیم که این آمار خوبی نیست. حتی اگر من در یک بازی ۶ گل هم بخورم سعی می‌کنم هجومی بازی کنم و دوست ندارم با وقت تلف کردن و دفاعی بازی کردن، بازی دلچسبی را به نمایش نگذارم.


دوست ندارم تیمم وقت تلف کند


من همیشه قبل از آغاز تمرین با بازیکنان صحبت می‌کنم و دو مطلب را همیشه گوشزد می‌کنم. یکی اینکه اگر با مربی یا هر فردی مشکل دارید همین لحظه باید برطرف شود و به فکر بازی کردن باشید شما می‌توانید از بازیکنان من در ذوب‌آهن و حتی سپاهان سوال بپرسید. هیچ وقت سعی نکردم به بازیکنان بگویم وقت تلف کنید. من این سبک را دوست ندارم چرا که مردم فوتبال هجومی را دوست دارند و من سعی می‌کنم کاری کنم تا مردم شاد شوند این بحث‌ها را می‌توانید از بازیکنانی مثل پیام نیازمند یا رشید مظاهری سوال کنید تا متوجه شوید که آیا این صحبت‌های من درست است یا خیر.


رئال مادرید با آن امکانات کجای جدول است؟ قول قهرمانی نمی‌دهم

 

از ابتدا زمانی که به سپاهان آمدیم سعی کردیم هدف‌گذاری داشته باشیم، مربی که هدف نداشته باشد موفق نخواهد شد. برای مثال رئال مادرید و منچستر یونایتد تیم‌هایی هستند که از لحاظ امکانات و شرایط اقتصادی باشگاه‌های خوب جهان هستند هیچ دغدغه‌ای ندارند اما نتایج خوبی را به دست نیاوردند. رئال مادرید از سرمربی خوب اسپانیایی استفاده می‌کند اما این حال و روز را دارد. به نظر من مربی که قول قهرمانی می‌دهد،‌مربی نیست. باید در فوتبال هدف‌گذاری داشته باشیم ممکن است در ادامه به اهدافمان نرسیم اما تلاش‌مان را می‌کنیم. تفاوت ما با تیم‌هایی مثل رئال مادرید و منچستر در بخش مسائل اقتصادی است دغدغه‌هایی که ما داریم تیم‌های بزرگ جهان ندارند. اگر ما می‌خواهیم برای یک بازی به شهرستان جم، اهواز یا هر شهرستان دیگری سفر کنیم مشکلات خاص خودمان را داریم. از همان ابتدا گفتیم برای سپاهان هدف داریم و چشم‌انداز خوبی داریم تا به شرایط ایده‌ال برسیم الان هم نه قول می‌دهم و نه قول خواهم داد. باید برای اینکه جزء تیم‌های بالانشین جدول باشیم باید سه یا چهار بازیکن جذب کنیم تا در کورس قهرمانی باشیم. الان هم از فرصت استفاده می‌کنم و باز هم تأکید می‌کنم تیم سپاهان از لحاظ هزینه کردن جزء تیم‌های پنجم جدول است. از مسئولین و آقایان خواهش می‌کنم تمام اسناد لازم را منتشر کنند هیچ اسمی هم از تیم‌ها به زبان نمی‌آوریم تا مشخص شود چه تیمی هزینه کرده است. به نظر من این شیطنت‌ها دیگر در فوتبال تأثیری ندارد. یک مثال همیشه از گذشته به زبان می‌آوردم که قطاری که در حال حرکت است همیشه از سوی اطرافیان سنگ زده می‌شود. پس از بازی با نساجی این سنگ‌ها به سمت سپاهان زده شد و سعی کردند حواشی را ایجاد کنند متأسفانه ما از لحاظ داوری در این چند بازی ضرر کردیم.

 

1330354


این بحث‌ها نخ نما شده است و ما محترمانه برخورد می‌کنیم


آقای نکونام حافظه خوبی دارد چرا هفته قبل راجع به داوری صحبت نکرد زمانی که پنالتی صددرصدی روی بازیکن ما صورت گرفت اما داور اعلام کرد در همین بازی هم داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد اما این کار را انجام نداد این بحث‌ها به نظر من نخ‌نما شده است. با توجه به صحبت‌های کارشناسان آمار نشان می‌دهد بیشترین ضرر را تیم سپاهان از سوی داور دیده است. اما ما محترمانه نامه نوشتیم و اعتراض خود را برای کمیته داوران ارسال کردیم. آقای نکونام چرا راجع به پنالتی که روی سعید آقایی شده است صحبتی نکرد.


به سپاهان احترام بگذارید و به دنبال بازی زیبا برابر استقلال هستیم


ما در هر بازی هدف داریم و برای ما هر بازی در لیگ برتر حکم فینال را دارد این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد علاوه بر سه امتیاز سپاهان و استقلال دو قطب بزرگ فوتبال ایران هستند که همیشه بازی‌های زیبایی را از این دو تیم شاهد بودیم. بازیکنان من به دنبال ارائه یک بازی خوب هستند با توجه به اینکه کیفیت زمین آزادی مطلوب است مطمئنا تیم من بازی خوبی را به نمایش خواهد گذاشت استقلال هم روند خوبی را پیدا کرده است و امیدوارم یک بازی زیبا و جذابی را به نمایش بگذاریم.باید به سپاهان احترام بگذاریم چرا که تیمی که دقیقه ۹۰ گل می‌خورد و دقیقه ۹۴ پنالتی می‌گیرد و بازی را می‌برد قابل احترام است.


با السد به موفقیت بزرگی رسیدم و امیدوارم برانکو آنها را شکست دهد


با توجه به اینکه من در السد بازی کردم تنها ایرانی بودم که توانستم دوگانه را با السد بگیرم، من حتی قبل از بازی با السد در بازی رفت به دوستان گفتم پرسپولیس می‌تواند این بازی را ببرد.همیشه بازیکنان ایرانی در آسیا با انگیزه بازی می‌کنند، اما به برانکو می‌گویم که باید بازی قبل را فراموش کنند چرا که السد تیمی است که اگر به آن زمان بدهیم می‌تواند خطرناک باشد. حضور جمعیت هم شاید یک ربع تأثیرگذار باشد اما با توجه به اینکه السد تجربه بازی در آزادی را دارد می‌تواند با این جو کنار بیاید و بازی هجومی را به نمایش بگذارد.


ایران و ایرانی را باور کنید


همیشه گفته‌ام باید ایران و ایرانی را باور کنید خدا را شکر با انتخاب این بازیکنان از سوی AFC حرف‌های ما مورد تأیید قرار گرفت و همه به حرف‌های ما رسیدند که باید ایران و ایرانی را باور کنیم چرا که مطمئن هستم از لحاظ نیروی انسانی ایرانی‌ها جزء بهترین‌های جهان هستند تبریک می‌گویم به هر ۴ بازیکن و امیدوارم روح ناصر حجازی در آرامش باشد. خوشحالم که این انتخابات در زمانی اتفاق افتاد که مربیان ایرانی برای این بازیکنان زحمات زیادی را کشیدند.


دنبال عوام فریبی نباشید سپاهان هم ضرر کرد


به دوستان توصیه می‌کنم دیگر دنبال حاشیه و عوام‌فریبی نباشند اگر ما از داوری ضربه خوردیم سعی نکردیم جوسازی کنیم و تقصیر را به گردن تیم دیگری بیندازیم با توجه به صحبت‌های کارشناسان داوری سپاهان باید ۲۵ امتیاز می‌گرفت اما بیشترین ضرر را سپاهان دید اما سعی نکردیم جوسازی کنیم و شرایط را طور دیگری رقم بزنیم

دیدگاه‌ها