کد خبر : 1562764 | 29 مهر 1397 ساعت 13:01 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

آغوش مورینیو، مارسیال را به ماندن ترغیب می‌کند؟

آنتونی مارسیال دیروز در مقابل چلسی با زدن دو گل با آغوش باز ژوزه مورینیو مواجه شد تا شایعات مربوط به مشکلات این بازیکن و مربی به فراموشی سپرده شود.

آغوش مورینیو، مارسیال را به ماندن ترغیب می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، فارغ از اتفاقات دیروز واقعیت این است که مارسیال از مدتی پیش با منچستریونایتد در یک بازی فرسایشی برای تمدید قرارداد قرار گرفته و تا کنون از تمدید قرارداد خود با این باشگاه انگلیسی خودداری کرده است. این در حالی است که شایعاتی مبنی بر تلاش بایرن مونیخ برای جذب مارسیال در اولین فرصت ممکن در رسانه‌های ورزشی و به خصوص رسانه‌های آلمانی مطرح شده است.

 

در یکی از آخرین گزارشهای مربوط به این ماجرا  رسانه‌ی فرانسوی RMC sport از این خبر داد که مارسیال بعد از اصرارهای فراوان یونایتد از امضای یک قرارداد جدید با این باشگاه سر باز زده. این رسانه‌ی فرانسوی خبر داد که مارسیال می‌خواهد یونایتد را ترک کند و در اولین فرصتی که امکان این کار را بیابد، از منچستر خواهد رفت.

 

در گزارش این رسانه‌ی فرانسوی منچستریونایتد همین اواخر با یک پیشنهاد جدید به سراغ مارسیال و مدیر برنامه‌های او رفته‌ ولی موفق به جلب موافقت او نشده‌‌ است. همینطور که گفته شد در طول تابستان رسانه‌های ورزشی اروپایی و به خصوص رسانه‌های آلمانی خبرهای متعددی درباره‌ی تلاش بایرن مونیخ برای جذب مارسیال منتشر می‌کردند. حالا گزارشهای جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این احتمال وجود دارد که بایرن برای جذب مارسیال در فرصت نقل و انتقالات ژانویه برنامه‌ریزی کرده باشد.

 

تا پیش از بازی دیروز، از رابطه‌ی شکننده و غیرصمیمی مارسیال با ژوزه مورینیو به عنوان یکی از دلایل اصلی موافقت نکردن او با تمدید قراردادش با منچستریونایتد یاد می‌شد. حالا منابع نزدیک به یونایتد می‌گویند دو گل مارسیال به چلسی و آغوش باز مورینیو برای او در کنار زمین، می‌تواند این دو را در روزها و هفته‌های آینده به هم نزدیک کند و در نهایت باعث ماندگار شدن این ملی‌پوش فرانسوی در اولدترافورد شود.

 

1346861

دیدگاه‌ها