کد خبر : 1562766 | 29 مهر 1397 ساعت 13:05 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

نمره خوب جهانبخش در شب برد برایتون

ستاره ایرانی حاضر در لیگ برتر انگلستان در بازی با نیوکاسل نشان داد آرام آرام به بازیکن اصلی تیمش در این رقابت های جذاب تبدیل می شود.

نمره خوب جهانبخش در شب برد برایتون

به گزارش ورزش سه، جهانبخش در نه هفته که از لیگ برتر فوتبال انگلستان می گذرد شب گذشته بیشترین دقیقه حضورش را در تیم برایتون داشت و بهترین بازی اش را هم برای این تیم انجام داد. تک گل سه امتیازی برایتون روی ضربه کرنر علیرضا جهانبخش به دست آمد و همین باعث شد او در پایان بازی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان زمین نمره بسیار بالایی بگیرد.


او در هفته های گذشته دقایق کمی به زمین می رفت و تا قبل از هفته هشتم در مجموع 107 دقیقه در 6 بازی به زمین رفته بود. او در هفته گذشته برابر وستهام 71 دقیقه در زمین بود تا اینکه در بازی آخر تیمش که شب گذشته برابر نیوکاسل برگزار شد ، 90 دقیقه بازی کرد و روی تک گل این بازی نقش داشت.


جهانبخش از بازی دیشب و از طرف سایت هواسکورد نمره بالای7.45 را گرفت. او در این بازی 1 شوت زد ، یک پاس کلیدی داد و 68.8% پاس هایش سالم بود. او در دو جدال هوایی به پیروزی رسید و 38 بار توپ را لمس کرد ضمن اینکه همانطور که گفته شد نمره بالای 7.45 را گرفت. البته 4 بازیکن دیگر تیم برایتون نمره های بالاتری از او گرفتند، مت رایان دروازه بان این تیم نمره 8.23 ، شین دافی 8.25، لوئیس دانک 8.25، برام کایال 7.51  بالاتر از علیرضا جهانبخش بودند. در تیم نیوکاسل اما فقط یک بازیکن توانست نمره ای بالاتر از علیرضا جهانبخش به دست بیاورد و آن جونجو شلوی مدافع تیم حریف بود.

دیدگاه‌ها