کد خبر : 1562774 | 29 مهر 1397 ساعت 13:55 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باشگاه نساجی به اظهارات قلعه‌نویی

باشگاه نساجی مازندران با انتشار دو تصویر نسبت به اظهارات سرمربی سپاهان واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه نساجی به اظهارات قلعه‌نویی

به گزارش “ورزش سه” امیر قلعه نویی امروز با موضعگیری علیه جواد نکونام سرمربی نساجی، گفته است که داور در بازی جام حذفی پنالتی مسلم روی آقایی بازیکن آنها را نگرفت. به همین دلیل و با توجه به اظهارات تازه سرمربی سپاهان، باشگاه نساجی لازم دانست دو صحنه مشکوک از بازی اخیر مقابل این تیم اصفهانی را منتشر کند.


در صحنه اول، پیداست پورقاز مدافع سپاهان با زانوی خود پشت پای نظری مهاجم نساجی را نشانه رفته و این بازیکن را نقش بر زمین می کند. در تصویر زیر نیز این مسئله کاملا گویا و مشخص است. پورقاز در این صحنه دچار بی احتیاطی شده و نظری را با خطا متوقف می کند.

 

1346883

 

1346882


در ادامه مسابقه در صحنه ای دیگر توپ با دست مدافع سپاهان برخورد می کند که در این عکس کاملا گویاست. نکته اینجاست که دست بازیکن سپاهان نیز کاملا باز است و نمی توان آن را توجیه کرد.

 

1346881


مسئولان باشگاه نساجی مازندران با انتشار این دو تصویر به دنبال این هستند علاوه بر پاسخ به اظهارات سرمربی سپاهان، شفاف سازی لازم برای افکار عمومی را انجام داده و قضاوت را به مردم بسپارند.  در ادامه این باشگاه قصد داشت تنها از طریق کمیته داوران به این مسایل رسیدگی کند اما مصاحبه اخیر برخی اعضای سپاهان باعث شد تا برای روشن شدن افکار عمومی این دو صحنه را منتشر کنند.

 

دیدگاه‌ها