کد خبر : 1562822 | 29 مهر 1397 ساعت 16:37 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه بازیکن ها دوست دارند با آرژانتین بازی کنند

همام :درباره ایران در جام ملتها حرف می زنم

هافبک عراقی استقلال می گوید این تیم تا نیم فصل به هماهنگی کامل می رسد و به مدعی جدی قهرمانی تبدیل خواهد شد.

همام :درباره ایران در جام ملتها حرف می زنم

طارق همام یکی از مهمترین خریدهای این فصل استقلال است که در بازی های این تیم حضور ثابتی در ترکیب آبی ها داشته است. همام در بازگشت از عراق با وجود حاشیه هایی که ایجاد شده بود هم در ترکیب ثابت استقلال برابر سایپا بازی کرد تا ثابت کند شفر به سبک بازی او علاقه زیادی دارد.همام در گفت و گو با ورزش سه صحبت های جالبی در مورد شرایط خودش و استقلال انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 

بعد از بازگشت از عراق رفتار خوبی از سوی باشگاه  با تو شد و حتی در بازی با سایپا هم برای استقلال بازی کردی. در این باره چه نظری داری؟


بله واقعا مدیران استقلال شرایط من را درک کردند و توضیحات من را پذیرفتند. از آنها ممنون هستم و تلاش می کنم در ادامه فصل بازیکن مهمی برای تیم شوم.


در جلسه کمیته انضباطی استقلال چه گذشت؟ آیا با جریمه نقدی روبرو شدی؟


این ها مسائل درون خانوادگی است و من اجازه ندارم در مورد آن صحبت کنم. جلسه خوبی بود و قرار است چند هفته  دیگر با حضور ارسلان مرتاض مدیربرنامه هایم جلسه ای دیگر برگزار می کنیم ولی مشکل خاصی نیست و من تابع تصمیم باشگاه هستم.


در بازی با سایپا با مهدی  ترابی درگیر شدی. در مورد آن صحنه صحبت کن.


این اتفاقی بود که در زمین بازی افتاد و بازیکن حریف عصبانی شد. در فوتبال بازیکنان استرس زیادی تحمل می کنند و بازیکن حریف هم در این صحنه کنترل خود را از دست داد و من را هل داد که به زمین افتادم.

 

 

 

شرایط استقلال را چطور می بینی؟ آیا این تیم می تواند قهرمان شود؟

 


هر هفته بهتر می شویم و بازی های بهتری انجام می دهیم. تا نیم فصل به هماهنگی کامل می رسیم و به مدعی اصلی لیگ برتر تبدیل می شویم.

 

آیا در مدتی که در ایران حضور داری بازیکنی هست که سبک بازی اش نظر تو را جلب کرده است؟


بله بازیکنانی هستند که از سبک بازی آنها خوشم آمده است، ایران بازیکنان تاکتیکی  و سرعتی زیادی دارد ولی الان حضور ذهن ندارم که نام یک بازیکن را بگویم.


تو در تعطیلی لیگ به خاطر بازی برای تیم نیروهوایی خبرساز شدی، چه شد که تصمیم گرفتی در این بازی شرکت کنی؟


من بارها در این باره توضیح داده ام. آن بازی یک فوتبال درون تیمی ساده بود و من برای حفظ آمادگی در آن شرکت کردم. در آن زمان تازه از مصدومیت برگشته بودم و هرگز فکر نمی کردم در ایران آنقدر به آن پرداخته شود.


در این بین مدیران استقلال گفتند آنقدر برای بازی با آرژانتین مشتاق بودی که می خواستی مصدومیت خود را پنهان کنی تا برای تیم ملی عراق بازی کنی. این درست است؟


کدام بازیکن رو می شناسید که دوست نداشته باشد برابر آرژانتین بازی کند؟ همه دوست دارند ولی اینطور نبود که من مصدومیتم را پنهان کنم. من با کادر پزشکی استقلال هماهنگ بودم و وقتی فهمیدم نمی توانم بازی کنم به تصمیم آنها احترام گذاشتم.

 

1337918

 

در جام ملت ها ایران با عراق بازی می کند به نظرتو کدام تیم پیروز می شود؟

 

به این موضوع فکر نکرده ام. الان باید روی تمرین های استقلال تمرکز کنم و بعد از آن وقتی وارد جام ملت ها شدیم می توانیم راحت تر صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها