کد خبر : 1562837 | 29 مهر 1397 ساعت 17:24 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری زاده در خوزستان و شاهرودی در کرمان

چشم‌های کرانچار همه امیدها را رصد می‌کنند

رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده، در روزهای اخیر راهی استان های کرمان و خوزستان شدند تا به تماشای دیدارهای مختلف از لیگ امیدها بنشینند.

چشم‌های کرانچار همه امیدها را رصد می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، با جدی تر شدن وضعیت تیم امید و عزمی که برای شکستن رکورد چهل ساله به وجود آمده، کادرفنی امیدها نیز برنامه های مختلف خود را برای انتخاب تیمی بالیاقت و یکدست آغاز کرده است و به همین دلیل، دستیاران کرانچار راهی شهرهای مختلف خواهند شد تا بازی های لیگ برتر، لیگ دسته اول و امیدها را زیر نظر بگیرند و عملکرد بازیکنان مختلف را به سرمربی تیم امید گزارش دهند.

 
به همین دلیل سهراب بختیاری زاده در روزهای اخیر راهی استان خوزستان و شهر اهواز شد تا علاوه بر تماشای دو دیدار لیگ برتری استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم و همینطور بازی صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز، روز یکشنبه نیز بازی امیدهای فولاد اهواز را از نظر خواهد گذراند تا عملکرد بازیکنان این تیم را نیز زیر نظر بگیرد.


این اتفاق درباره رضا شاهرودی نیز صدق می کرد و دیگر دستیار کرانچار نیز پیش از این راهی کرمان شده بود تا به نوعی شاهد دربی امیدهای این شهر بین دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان باشد.


زلاتکو کرانچار به منظور شناسایی استعدادهای برتر فوتبال کشور در رده سنی امیدها به همراه کلیه دستیارانش در نظر دارد عملکرد تمامی بازیکنان این رده سنی را در مسابقات مختلف  زیر نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها