کد خبر : 1562839 | 29 مهر 1397 ساعت 17:27 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکستن طلسم گلزنی

صلاح: مهمتر از گلزنی من، پیروزی لیورپول است

محمد صلاح شب گذشته با تک گل خود باعث پیروزی لیورپول در زمین هادرسفیلد شد.

صلاح: مهمتر از گلزنی من، پیروزی لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول در خانه هادرسفیلد توانست با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد.

محمد صلاح مصری تنها گل بازی را در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند. این بازیکن مصری که در چند بازی گذشته تیمش نتوانسته بود گلزنی کند، مورد انتقاد رسانه ها قرار داشت تا اینکه با گل ۳ امتیازی برابر هادرسفیلد توانست خود را از فشارها رها کند.

 

 

1346947

 

 

صلاح بعد از بازی گفت:« احساس خیلی خوبی است که به تیمم کمک کردم تا بتوانیم ۳ امتیاز دشوار این دیدار را به دست بیاوریم. البته من در این مدتی که نتوانستیم برای تیمم گلزنی کنم اصلا نگران نبودم چون تیمم نتوانسته بود نتایج خوبی کسب کند. مادامی که لیورپول بتواند نتایج خوبی بگیرد و برنده شود مسئله نگران کننده‌ای وجود ندارد. برای من مهم نیست که بتوانم گل‌زنی کنم یا خیر تنها کمک به تیم اهمیت دارد.

 بازی خیلی دشواری را پشت سر گذاشتیم. بازی در زمین هادرزفیلد اصلا آسان نیست ولی خوشبختانه موفق شدیم ۳ امتیاز حساس این دیدار را به دست بیاوریم که خیلی برای ما اهمیت داشت. در این بازی چند بازیکن تیم برای اولین بار کنار هم به میدان رفتند ولی نشان دادیم که مشکلی نیست و همه بازیکنان در یک سطح هستند.»

دیدگاه‌ها