کد خبر : 1562843 | 29 مهر 1397 ساعت 17:43 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات زودهنگامی روی نیمکت انزلی‌چی‌ها

تمرین ملوانان با حضور مازیار و پژمان و هواداران

یکی دو روز پس از اعلام عدم تمایل مدیران ملوان با فرهاد پورغلامی، امروز این اتفاق رسمی شد و به نوعی پایان کار این مربی در جمع انزلی چی ها قطعی شد.

تمرین ملوانان با حضور مازیار و پژمان و هواداران

به گزارش "ورزش سه"، ملوانان بازی های این فصل دسته اول را به خوبی آغاز کردند و علیرغم منفی شش امتیازی که نصیبشان شده بود موفق شدند بین تیم های حاضر در رقابت ها خود را به عنوان یک مدعی مطرح کنند. اما پس از گذشت چند هفته و نتایج بعضا ضعیفی که نصیب ملوانان شد باز هم خانه تکانی در جمع انزلی چی ها اتفاق افتاد و این بار با دستور مدیرعامل این تیم، سرمربی ملوان از روی نیمکت این تیم بلند شد.


این اتفاق در حالی امروز جنبه رسمی به خود گرفت که یکی دو روز درباره آن حرف و حدیث هایی به گوش می رسید. درباره این برکناری گفته می شود تمایل مدیران تیم ملوان بر بازگشت دو بازیکن محبوب و قدیمی ملوانان، مهمترین دلیل اختلاف پورغلامی با ملوانان بود که در نهایت باعث برکنار شدن وی شد.


به این ترتیب امروز و در تمرین سبکی که ملوانان پیش از بازی هفته نهم برگزار کردند مدیرعامل تیم به همراه مازیار زارع و پژمان نوری نیز حضور یافتند و به تماشای تمرین هم تیمی های خود پرداختند. زمزمه هایی که مبنی برحضور مازیار و پژمان در جمع انزلی چی ها می شد باعث شد تا هواداران زیادی امروز خود را به محل تمرین این تیم برسانند.


مطابق با آنچه که در این باره گفته می شود در اولین جلسه هیات مدیره ملوانان که پس از دیدار این تیم با فجرسپاسی تشکیل خواهد شد درباره وضعیت سرمربیگری در این تیم و همینطور حضور دوباره زارع و نوری بحث خواهد شد تا در این باره نظر نهایی اعلام شود.

دیدگاه‌ها