کد خبر : 1562868 | 29 مهر 1397 ساعت 19:26 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی: هدف اولمان زیاد گل نخوردن است

استرس باعث شده سپیدرود برد نداشته باشد

کاپیتان تیم سپیدرود رشت می‌گوید بازیکنان به دنبال حفظ این تیم در لیگ برتر و جلوگیری از نابود شدن اسم سپیدرود هستند.

استرس باعث شده سپیدرود برد نداشته باشد

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم سپیدرود رشت در بازی هفته نهم خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان نمایش بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و با بدشانسی از کسب هر سه امتیاز این بازی جا ماند. محمدرضا مهدوی، کاپیتان سپیدرودی‌ها در خصوص این دیدار گفت:   ما در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم و آن چیزی که کادرفنی می‌خواست را نتوانیم در زمین اجرا کنیم اما تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و تمام نقاط ضعف آن‌ها را می‌دانستیم. اما باب میل علی آقا نبودیم و نتوانستیم نمایش خوبی از خود ارائه دهیم. نیمه دوم بهتر شدیم و بهتر فهمیدیم که باید چه کاری انجام دادیم. البته که ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و ما برابر آن‌ها استرس داشتیم. ما هم نتیجه نگرفته بودیم و شرایط بسیار سخت بود. در تعطیلات لیگ برتر هم بدنسازی انجام دادیم و 72 ساعت قبل از بازی ریکاوری انجام دادیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که با بدشانسی به درون دروازه نرفت. در دقایق پایانی ابراهیمی یک شوت خوب زد که رشید مظاهری استثنایی آن را دفع کرد. شانس با ما کلا یار نبود و توپ به گل نمی‌رفت. اما نباید از حق گذشت که ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و پر مهره ای است. اما ما باید به هفته‌های آینده امیدوار باشیم تا شرایط را درست کنیم و هواداران خوشحال بشوند.


وی درباره دیدار با تراکتورسازی تبریز نیز گفت: به نظرم اگر بی انگیزه به تبریز برویم نتیجه را از دست می‌‍دهیم. سپیدرود به دنبال این است یک بازی خوب برابر تراکتور انجام دهد و با ارائه یک نمایش خوب امتیاز بگیرد. ما به دنبال این هستیم با یک برنامه ریزی خوب موقعیتی به حریف قدرتمندان ندهیم. تراکتور تیم پر مهره‌ای است. ولی مطمئن هستم با تفکر علی آقا به دنبال کسب امتیاز از تبریز باشیم. اگر آب و هوا ما را اذیت نکند شک نکنید دست پر به رشت بازمی‌گردیم.


کاپیتان سپیدرود هم‌چنین درباره کمبود مهره در تیمش گفت: علی آقا هم به این موضوع اعتقاد دارند اما الان بازیکنان ما همین هستند و باید تا نیم فصل با موجودی فعلی ادامه دهیم. سپیدرود چند بازیکن مصدوم مثل علی عباسی، علی عزتی و میثم فردوسی دارد که اگر این بازیکنان برسند ما بهتر می‌شویم.


مهدوی در ادامه هدف تیمشان را گل نخوردن دانست و در خصوص ضعف موجود در فاز هجومی سپیدرود گفت: آقای امامیفر و علی آقا خیلی وقت می‌گذارند و با بازیکنان کار می‌کنند. ما بیشتر به فکر گل نخوردن هستیم. الان شرایط تیم ما در شرایط دفاعی بهتر شده و باید به برنامه فرصت سازی خود حالا بپردازیم. اولین خواسته علی آقا این بود که ما زیاد گل نخوریم. در دو بازی آخر از روی کرنر گل خوردیم و حالا در تعطیلات بر روی این نقطه ضعف خود کار بسیاری انجام دادیم. حالا فرصت این است که به برنامه هجومی خود بپردازیم. البته استرس هم داریم و در گل زدن مشکل داریم.


وی در ادامه وضعیت مالی این تیم را خوب دانست و گفت: از وقتی که علی آقا به سپیدرود آمده همه چیز خیلی با انضباط شده است. تا الان هم ایشان 20 درصد به بازیکنان پول داده اند. من فکر می‌کنم مسئولین شهری و استانی هم باید به علی کریمی کمک کنند. ایشان تا به اینجا از جیب هزینه کردند اما تا کی این روند می‌تواند ادامه داشته باشد؟ شهر ما پتانسیل جذب منابع مالی بسیار دارد و باید به علی آقا کمک کرد. ما تا الان مشکلات مالی نداشتیم و حداقل اگر بوده آقای کریمی به ما نگفته است.


مهدوی شانس ماندن تیمشان در لیگ برتر را بالا دانست و گفت: کار ما از پارسال بسیار سخت تر است. اما تمام سعی ما این خواهد بود که تیم را در لیگ برتر نگه داریم. تماشاگران علت اصلی این هستند که ما بازیکنان تلاش بیشتری انجام دهیم تا سپیدرود لیگ برتری بماند. اگر ما نتوانیم سهمیه را حفظ کنیم این تیم محو می‌شود و نمی‌تواند دیگر در لیگ برتر حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها