کد خبر : 1562899 | 29 مهر 1397 ساعت 21:50 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد مدافع چلسی از سبک بازی یونایتد

داوید لوییز، مدفع برزیلی چلسی معتقد است یونایتد به دنبال دفاع و استفاده از ضدحملات بوده است.

انتقاد مدافع چلسی از سبک بازی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه دیروز چلسی با گل دقیقه 96 راس بارکلی از شکست برابر یونایتد گریخت، اما داوید لوییز از سبک بازی تیمش تمجید کرده و روحیه چلسی برای بازگشت را ستایش می کند.

 

1347025

 

داوید لوییز گفت: "ما از ابتدای بازی سعی کردیم برای پیروز شدن بازی کنیم. با مالکیت توپ بازی را کنترل کرده و به دنبال ایجاد فضای برای گلزنی بودیم اما حریف ما فقط یک طرح داشت؛ دفاع و ضدحمله.

 

در نیمه اول فقط ما بازی کردیم و می توانستیم با زدن گل دوم کار را تمام کنیم اما در لیگ برتر آنهم برابر تیم های بزرگ این کار آسان نیست. با زدن تنها یک گل در نیمه اول به آنها شانس بازگشت دادیم و یونایتد یک گل شانسی بعد از برخورد توپ به یک بازیکن به ثمر رساند.

 

بعد از گلزنی یونایتد اعتماد به نفس گرفت و یک بازی زیبای لیگ برتری را شاهد بودیم. با وجود اینکه عقب افتادیم، تلاش کردیم یک امتیاز را به دست آوریم و این کار را در پایان انجام دادیم ومن فکر می کنم روحیه تیمی فوق العاده بود.

 

این یک بازی بزرگ برابر یک باشگاه بزرگ بود. ما روحیه ای فوق العاده برای زدن گل دوم داشتیم و این کار را در پایان انجام دادیم. از این تعداد بازی بدون شکست خوشحالیم اما باید تلاش کنیم تا شرایط تیم را بهبود بخشیم زیرا این تازه آغاز راه است."

دیدگاه‌ها