کد خبر : 1562900 | 29 مهر 1397 ساعت 21:39 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد جذاب 74 کیلو به سود کشتی گیر آمریکایی

جردن باروز در بوداپست دست خالی نماند

جردن باروز در یک مبارزه سخت مقابل چامیروز در ثانیه های پایانی به برتری رسید تا با مدال برنز مجارستان را ترک کند.

جردن باروز در بوداپست دست خالی نماند

به گزارش "ورزش سه"، جردن باروز که یکی از بزرگان کشتی آمریکا و وزن 74 کیلوگرم جهان به حساب می آید، در مسابقات جهانی 2018 هم مثل همیشه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود. او در دور دوم این رقابت ها که دیروز برگزار شد، برابر مصطفی حسین خانی به صورت میلیمتری و باتجربه بالا به برتری دست یافت؛ اما به حریف روسی خود باخت تا هم خودش دستش از طلا کوتاه بماند و هم باعث حذف حسین خانی شود.


باروز در کشتی رده بندی وزن 74 کیلوگرم برابر چامیزوی ایتالیایی قرار گرفت که شاید خیلی ها تصور می کردند این نبرد در فینال این رقابت ها برگزار شود. این 2 کشتی گیر سیه چرده و آماده که بارها مقابل هم قرار گرفته اند و حتی چند بار به صورت نمایشی در آمریکا با یکدیگر مسابقه دادند، یک کشتی جذاب و نزدیک را برگزار کردند.


در وقت اول خیلی کشتی افت و خیز نداشت و فقط جردن باروز به واسطه اخطاری که داور به چامیزو داد، یک امتیاز گرفت. کشتی گیر نامدار ایتالیایی برای جبران به وقت دوم پای گذاشت و در یک افت و خیز که بازبینی داوران را هم در پی داشت، 2 امتیاز به هر کدام از کشتی گیران رسید.


جردن باروز که همچنان 3 بر 2 از حریفش پیش بود، این بار روی حمله چامیزو پایش از تشک بیرون رفت. اعتراض مربیان آمریکایی هم به ضرر باروز تمام شد و یک امتیاز دیگر به حریف داد.


در نهایت در فاصله چند ثانیه مانده به پایان مبارزه باروز روی حمله انفجاری خود یک امتیاز با بیرون انداختن حریفش از تشک گرفت تا برنده تغییر کند.


کشتی جذاب باروز و چامیروز با نتیجه 4 بر 4 به پایان رسید؛ اما این کشتی گیر پرافتخار آمریکایی بود که به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و صاحب مدال برنز شد.


این مدال برنز شاید کمترین انتظار آمریکایی ها از باروز بود که 5 طلای جهان و المپیک در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها