کد خبر : 1562956 | 30 مهر 1397 ساعت 11:15 | 198.5K بازدید | 0 دیدگاه

اختصاصی- حرفهای ستاره السد در تهران

ژاوی: هنوز نسبت به پنالتی علیپور بدبینم

ستاره اسپانیایی شب گذشته به همراه بازیکنان و همراهان تیم فوتبال السد وارد تهران شد و این چهارمین سفر او در سه سال گذشته به ایران است.

ژاوی: هنوز نسبت به پنالتی علیپور بدبینم

به گزارش" ورزش سه" با وجود آمدن بازیکنان سرشناسی به فوتبال آسیا مثل پائولینیو، اتوئو، فرناندو تورس، اسکار، رامیرز، گابی و وسلی اسنایدر اما هنوز هم ژاوی جذاب ترین ستاره ای است که از سطح اول فوتبال جهان به فوتبال آسیا آمده است. او بیش از سه سال است که از بارسلونا به السد آمده است و آن طور که به نظر می رسد حداقل تا جام جهانی 2022 که قرار است در قطر برگزار شود او در این کشور ماندگار خواهد شد و حتی این فرضیه وجود دارد که او سرمربی تیم ملی قطر در جام جهانی باشد.


ژاوی از زمانی حضورش در قطر شاید بیشتر از هرکشور دیگری به ایران سفر کرده است. ژاوی در ایران بسیار بازیکن محبوبی است شاید این از شانس هواداران ایرانی است که در این سال ها استقلال و پرسپولیس به دفعات با این تیم بازی کرده و همین باعث شده است تا ستاره سابق بارسلونا بارها به تهران بیاید. او آخرین بار روز پنجم شهریور ماه یعنی نزدیک به دوماه قبل برای بازی با استقلال به تهران آمده بود و حالا برای بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و بازی با پرسپولیس به ورزشگاه آزادی پا می گذارد. خودش گفته بود که دیگر در ورزشگاه آزادی احساس غریبی نمی کند.

 

1347144


او در این رفت و آمدهای زیادی که به ایران داشته، حسابی با جو تهران و مردمش آشنا شده است چرا که وقتی شب گذشته در CIP فرودگاه امام خمینی نشسته بود خیلی راحت با هواداران مرد و زنی که برای عکس انداختن با او می آمدند برخورد می کرد و با آن ها عکس می انداخت. برخلاف برخی از تازه واردها ژاوی دیگر در این رفت و آمدها خودمانی شده و می توان احساس راحتی که دارد را در او مشاهده کرد. این شاید برای بازی فردا اتفاق خوبی نباشد چرا که او می تواند تیمش را در بهترین فرم رهبری کند و همه می دانند ژاوی اگر روی فرم عالی باشد شرایط برای رفتن پرسپولیس به فینال سخت تر می شود.


ال کلاسیکو بدون مسی


ژاوی در بدو ورودش میهمانانی داشت. دوستان ایرانی او به سی آی پی آمده و با او چند دقیقه ای گپ زدند که ماحصل آن پاسخ چند سوال کوتاه و اختصاصی برای "ورزش سه" بود. ژاوی در ابتدا درباره سوالی که اینروزها ذهن خیلی ها را به خودش مشغول کرده است پاسخ داد. ال کلاسیکو آن هم بدون لیونل مسی؛ البته برای بارسلونایی ها، چون رئال مادریدی ها هم در این بازی کریستیانو رونالدو را ندارد. ژاوی درباره عملکرد لوپتگی در رئال مادرید و ال کلاسیکو گفت:« خیلی ها قبل از ال کلاسیکو از نبود کریستیانو رونالدو و عملکرد ضعیف لوپتگی در رئال مادرید می گویند و معتقد هستند که بارسا می تواند این بازی را به راحتی ببرد اما من فکر می کنم با وجود آنکه بارسلونا در شرایط بهتری است اما نبود مسی باعث شده تا این بازی بازهم متعادل باشد.»

 

1347119


می خواهیم به فینال برسیم


ژاوی اما درباره بازی حساس فردا شب السد در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس هم گفت:« هیچ تضمینی برای برد ما در این بازی وجود ندارد اما من می توانم قول بدهم که بهترین عملکردمان را در این بازی داشته باشیم. هیج قولی برای صعود به فینال نمی دهم اما تمام تلاشمان را می کنیم و همانطور که گفتم سه شنبه بهترین عملکرد تیم السد را خواهید دید.»


او درباره شکست تیمش در بازی رفت برابر پرسپولیس هم گفت:« در بازی رفت آنقدر حواسمان به گل زدن بود که دفاع کردن را در دقایق پایانی کاملا فراموش کردیم و به همین خاطر هم گل خوردیم. » او همچنین افزود:« هنوز هم نسبت به آن پنالتی بدبین هستم(می خندد) .» او در پاسخ دوستان ایرانی اش که می گفتند خطا روی خط هجده قدم انجام شده هم گفت: «من آن صحنه را دیگر ندیدم. اگر روی خط باشد پنالتی است و داور تصمیم درستی گرفته است.»

 

دیدگاه‌ها