کد خبر : 1562966 | 30 مهر 1397 ساعت 11:42 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم داوران حساس تر و بی طرف باشند؛

فریرا: یک راه داریم؛ بردن برای صعود!

سرمربی تیم فوتبال السد می گوید که این تیم برای صعود از این مرحله و برد به تهران سفر کرده است.

فریرا: یک راه داریم؛ بردن برای صعود!

به گزارش "ورزش سه"، فریرا سرمربی تیم فوتبال السد با حضور در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس درباره شانس این تیم برای صعود از این مرحله گفت: ما با انگیزه برد به تهران آمدیم. برای باختن به این کشور نیامدیم و آمدیم تا بازی روز سه شنبه را با برد به پایان برسانیم و به فینال صعود کنیم.

 

وی در ادامه صحبت های خود درباره این دیدار، افزود: در بازی اول بهتر از پرسپولیس بودیم و امیدوارم فردا حتی از بازی اول نیز بهتر باشیم. برای این بازی احتیاج به داوری حساس تر در زمین داریم. امیدوارم فردا داوران در سطح بالاتر و مناسبی باشند. این بازی برای هر دو تیم سخت است؛ آنها می دانند که می توانند برنده باشند و ما نیز می توانیم برنده باشیم و برای بردن بجنگیم. می دانیم که باید بجنگیم اما امیدواریم داوران بی طرف باشند و درست داوری کنند. همه می دانند پرسپولیس تیم قدرتمندی است. ایران نیز در جام جهانی بوده و بازیکنان خوب و با روحیه ای دارند و از تیم ما در سطح جهانی با تجربه تر هستند. در حال حاضر ما احساس می کنیم می توانیم قهرمانی آسیا را داشته باشیم. از بازی اول خوشحال نیستیم اما فردا، ما می جنگیم.


فریرا در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم را برای صعود بیشتر می دانید، بیان کرد: پرسپولیس برای این مسابقه یک استراتژی جداگانه دارد. هر دو تیم به اندازه خود برای این بازی شانس دارند. ما یک راه بیشتر نداریم و آن بردن است. من می دانم که بازیکنان پرسپولیس فکر می کنند فردا برنده هستند. بازی وقتی شروع شد، ما باید بازی کنیم. نمی توانیم بازی را کنترل کنیم. ما سعی می کنیم از بازی قبلی خوشحالتر زمین را ترک کنیم و برای این موضوع یک راه بیشتر نداریم. اگر جای من بودید، برای فردا چه راهی داشتید؟ جواب واضح است، بردن.


سرمربی السد در واکنش به این موضوع که آیا باز هم بازیکنان را مانند دیدار با استقلال زودتر به زمین خواهید آورد، اضافه کرد: در بازی با استقلال قصد داشتم بازیکنان تیمم به فضای ورزشگاه و اتمسفر عادت کنند.


فریرا در پایان این نشست خبری گفت که این تیم می خواهد در تهران به فینال آسیا صعود کند و امیدوار است که تیم تحت هدایت او برنده مسابقه باشد.

دیدگاه‌ها