کد خبر : 1563048 | 30 مهر 1397 ساعت 16:18 | 50.3K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با درخشان، همدانی و مومنی؛

پیش‌بینی سه سرخابی از تقابل پرسپولیس‌السد

دو پیشکسوت باشگاه استقلال تهران و حمید درخشان ابراز امیدواری کردند که پرسپولیس با توجه به نتیجه کسب شده در دیدار رفت برابر السد، به فینال آسیا صعود کند.

پیش‌بینی سه سرخابی از تقابل پرسپولیس‌السد

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته تیم فوتبال خبرنگاران در شرایطی برگزار شد که حمید درخشان ستاره سابق فوتبال ایران، میهمان ویژه بود و ستار همدانی و محمد مومنی دو بازیکن سال های گذشته استقلال هم مثل همیشه در تمرین حضور داشتند.


در پایان تمرین فرصتی پیش آمد تا نظر این سه پیشکسوت فوتبال را در مورد دیدار پرسپولیس برابر السد بدانیم که در ادامه می خوانید.

 

ستارهمدانی / پرسپولیس 90 دقیقه می جنگد و تیم با سکو هماهنگ است


اینکه پرسپولیس می تواند صعود کند یا نه را کاری نداریم. امیدواریم که این اتفاق مهم برای فوتبال ما رخ بدهد؛ چون بحث پرسپولیس، استقلال یا سپاهان نیست و فراتر از باشگاه ها است. اعتقاد دارم که پرسپولیس تا اینجا هنرمندانه بالا آمده است. علیرغم اینکه نمی توانست تیم را تقویت کند، این اتفاق افتاده که الان نزدیکی فینال است. اگر این اتفاق رخ دهد، فراتر از اینکه یک افتخار برای فوتبال ایران است، بحث های مالی هم وجود دارد و می تواند کمک حال باشد. پرسپولیس در بازی رفت نشان داد بلد است چطور فوتبال بازی کند و شرایط موجود را درک کرده و با بضاعتی که دارد، در قطر کار بزرگی انجام داد. در استادیوم آزادی در بازی با الدحیل دیدیم که حضور هواداران می تواند کمک حال باشد. این ها (هواداران) واقعا نعمت بزرگی هستند. امیدوارم در روز سه شنبه شاهد جوی خاص باشیم. چیزی که در تیم پرسپولیس وجود دارد اینکه تیم تا دقیقه 90 می جنگد و این وفاق هم در تیم و هم در سکوها هماهنگ است. ممکن است تیم تا دقیقه 90 هم به گل نرسد ولی حمایت ادامه دارد. امیدوارم این اتفاق بیافتد و پرسپولیس را در فینال ببینیم.

 

1347228

 

پیش بینی ستار همدانی از نتیجه بازی / پرسپولیس باید تمرکز داشته باشد


من مصاحبه های بسیاری از پیشکسوت ها را دیده ام و نکات خوبی در آن ها وجود داشت. یک نیمه در قطر برگزار شد و یک نیمه حساس در ایران باقی مانده است. پرسپولیس اگر با تمرکز کامل وارد بازی شود و به گل هم برسد بهتر می تواند بازی کند، چون اگر این بازی گره بخورد ممکن است برای پرسپولیس مشکل ایجاد کند. آقای برانکو بسیار با تجربه است و قطعا تیم را با شرایط خوبی راهی میدان می کند تا اتفاق مهم رقم بخورد.

 

حمید درخشان / السد نمی آید دفاع کند


بازی سختی برای پرسپولیس است؛ چون آن تیم بازی را باخته و در ایران تمام توانش را خواهد گذاشت تا برنده باشد. این بازی سخت تر از بازی قبل است؛ چون تیم هم نباید گل بخورد و هم باید بازی را حفظ کند. فاکتوری که ما داریم این است که هواداران را داریم و فاکتوری که آنها دارند این است که مقابل این هواداران بازی کرده اند و می دانند که مقابل این تماشاگران چطور بازی کنند. بازیکنانی در خط هافبک دارند که در تیم های قبلی خود مقابل تماشاگران زیادی بازی کرده اند و این یک شاخصه ای است که هر دو تیم دارند. فکر می کنم با فشار هواداران و با تدبیر کادر فنی شرایط خوبی برای صعود وجود دارد.تیم خیلی باید باهوش و منظم بازی کند به خصوص خط دفاع و خط هافبک. اگر خط هافبک پرسپولیس بتواند خوب بازی کند و خط هافبک آنها را از کار بیاندازد، مطمئنا شانس پیروزی برای تیم پرسپولیس است؛ ضمن اینکه خط هجومی هم در ضدحملات تغذیه شود. آنها نمی آیند تا دفاع کنند، می آیند بازی را ببرند. آنها برای صفر صفر نمی آیند. پس ما باید انسجام داشته باشیم و خوب ضدحمله بزنیم با کمک و فشار هواداران. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاد و کمتر اشتباه داشته باشیم تا پشیمانی به بار نیاید.

 

1347221

 

پیش بینی حمید درخشان از نتیجه بازی / پرسپولیس یک بر صفر می برد


فکر می کنم پرسپولیس این بازی را یک بر صفر می برد.

 

محمد مومنی / پرسپولیس باید ضربه نخورد بعد ضربه بزند


من اول دوست دارم که پرسپولیس ببرد چون یک بازی ملی است؛ جدا از رنگ سرخابی دوست داریم که هواداران پرسپولیس خوشحال باشند و ایران را سرافراز ببینیم. ولی با همه اوضاع و احوال تدبیری که پرسپولیس اتخاذ می کند، خیلی مهم است. به هر حال آنها زخم خورده هستند و همه چیز را از دست داده اند. پرسپولیس باید طوری تیمش را طراحی کند که در وهله اول ضربه نخورد و بتواند ضربه بزند. می تواند از همان روشی که در بازی رفت استفاده کرد، الهام بگیرد. آنها نیاز به گل دارند و مهم این است که پرسپولیس خوب طراحی شود و بازیکنان توجیه شده باشند تا پرسپولیس از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند.

 

1347227

 

پیش بینی محمد مومنی از نتیجه بازی


پیش بینی کار سختی است و با این حال که ممکن است انتقاد وارد شود، دوست دارم که پرسپولیس برنده باشد؛ چون نگاهم به این بازی ملی است.

دیدگاه‌ها