کد خبر : 1563185 | 01 آبان 1397 ساعت 11:20 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف مادی سریعترین مرد دنیا و سنترال کوست مارینرز

بولت با تیم استرالیایی به توافق نرسید

اوسین بولت سریعترین مرد دنیا که امیدوار است در استرالیا به یک فوتبالیست حرفه‌ای تبدیل شود رویای خود را در آستانه‌ی نقش بر آب شدن می‌بیند.

به گزارش "ورزش سه"، بولت که برای دنبال کردن فوتبال به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای به استرالیا رفته و به باشگاه سنترال کوست مارینرز ملحق شده و برای این تیم که در لیگ دسته‌یک استرالیا موسوم به A-League  حضور دارد چند بازی هم انجام داده، با این باشگاه به مشکل برخورده. باشگاه مارینرز امروز اعلام کرد که بعید است اوسین بولت پیشنهاد مالی این باشگاه را قبول کند مگر آنکه اسپانسری پیدا شود تا رقم پیشنهادی باشگاه را افزایش دهد.

 

بر اساس گزارشهای رسانه‌ای، باشگاه مارینرز به اوسین بولت 32ساله یک قرارداد حرفه‌ای به ارزش معادل 80هزار یورو پیشنهاد داده ولی بولت معتقد است قرارداد او دست‌کم باید به مبلغی حدود 20 برابر این مقدار باشد. باشگاه مارینرز در اطلاعیه‌ی خود بدون اینکه به اعداد و ارقام اشاره کند، اذعان داشته که رقمهای مطرح شده در گزارشهای رسانه‌ها غیرواقعی است ولی باشگاه و بولت بر سر مبلغ قرارداد او به توافق نرسیده‌اند.

 

اوسین بولت برنده‌ی هشت مدال طلای دوهای سرعت المپیک در سال 2017 به فعالیت حرفه‌ای در دو و میدانی پایان داد و اعلام کرد در یک ماجراجویی جدید برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای تلاش خواهد کرد. برخی این اقدام بولت را صرفاً فعالیتی تبلیغی برای هر چه مطرح‌تر کردن نام او در رسانه‌ها تلقی کردند ولی برخی دیگر معتقد بودند بولت با سرعت برق‌آسای خود و علاقه‌ای که به فوتبال دارد واقعاً می‌تواند در این ورزش هم موفق شود.


حدود یک هفته و نیم پیش بود که بولت در یک بازی که با اهداف خیریه برگزار شده بود برای اولین بار به صورت رسمی با پیراهن مارینرز به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند. اما در اطلاعیه‌ی منتشرشده توسط باشگاه به این اشاره شده که بولت برای اینکه بتواند در بازی‌های حرفه‌ای به میدان برود همچنان به تمرینات بیشتری نیاز دارد و در حال حاضر نمی‌تواند در بازی‌های حساس A-League برای مارینرز به میدان برود و به همین علت تصمیم گرفته شده که بولت تا اطلاع ثانوی با تیم تمرین نکند.

 

1347351

 

دیدگاه‌ها