کد خبر : 1563376 | 02 آبان 1397 ساعت 00:49 | 101.8K بازدید | 0 دیدگاه

اشک‌های بشار به یاد مادر (عکس)

هافبک عراقی پرسپولیس در جریان شادی هم‌تیمی‌هایش بعد از بازی مقابل السد، با چشمانی اشک‌بار زمین را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن طی دو سال اخیر با عملکرد و رفتاری که از خود نشان داده، به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده و جایگاه خاصی نزد تماشاگران این تیم دارد، تا جایی که آنها در بازی برگشت مقابل السد قطر، برای عرض تسلیت به او اقدام ویژه‌ای انجام دادند.

 

هافبک عراقی پرسپولیس ۱۳ روز قبل در غم از دست دادن مادرش سوگوار شد و در حین برگزاری دیدار دوستانه ملی مقابل آرژانتین در جریان این اتفاق تلخ قرار گرفت که پس از آن در مسابقه تدارکاتی تیم ملی عراق برابر عربستان به میدان نرفت و در بازی جام حذفی پرسپولیس با نود ارومیه نیز حضور نداشت.

 

اما بشار شب گذشته و با پشت سر گذاشتن ۱۲ روز از درگذشت مادرش، دوباره به میادین بازگشت و تماشاگران پرسپولیس نیز با طرح موزائیکی که مضمون آن تسلیت به این بازیکن بود، از او استقبال کردند و هافبک عراقی نیز در بدو ورود به زمین به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 

 

 

بشار رسن که در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد جزو ترکیب تیمش بود و مثل همیشه نمایش خوبی به نمایش گذاشت ولی در دقایق تلف شده از زمین بیرون رفت، در پایان مسابقه یاد مادرش را زنده نگه داشت.

 

بعد از اتمام بازی تیم‌های پرسپولیس و السد و در حالی که سرخ پوشان در حال برگزاری جشن صعود به فینال آسیا بودند، بشار رسن با چشمانی اشک‌بار به سوی آسمان، عرض زمین را طی می‌کرد که سید جلال حسینی او را در آغوش گرفت تا هم‌تیمی خود را از این شرایط روحی خارج کند.

 

 

 

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها