کد خبر : 1563387 | 02 آبان 1397 ساعت 02:02 | 63.5K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی و بونوچی به هاروارد بروند!

مورینیو: 3 گانه اینتر سخت ترین لحظه یوونتوس بود!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد به تمجید از قدرت یوونتوس پرداخت.

مورینیو: 3 گانه اینتر سخت ترین لحظه یوونتوس بود!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد امشب در خانه خود اگرچه در 30 دقیقه پایانی نمایش خوبی ارائه داد اما در نهایت با یک گل مغلوب یوونتوس شد و مورینیو حریف را مدعی فتح اروپا می داند.

 

1347664

 

مورینیو گفت: "بعد از تساوی برابر والنسیا می دانستیم که باید با این تیم برای رتبه دوم مبارزه کنیم. یوونتوس 7 سال متوالی است که قهرمان سری آ شده و طی چند سال اخیر 2 بار به فینال لیگ قهرمانان نیز رسیده است اما آنها همچنان ناراضی بوده و به دنبال دستاوردهای بیشتری هستند.

 

یوونتوس مهاجمانی مانند مانژوکیچ، ایگواین و دیبالا را در اختیار داشت و باز هم خواهان بازیکنان بزرگ تری بود پس رونالدو را جذب کرد. آنها در خط دفاعی کیه لینی و بارزالی را در ترکیب داشتند و به دنبال خرید بونوچی رفتند. یوونتوس باشگاه بزرگی است که بهترین بازیکنان دنیا را می خواهد و آنها به دنبال آینده ای بزرگ هستند. یوونتوس می خواهد فاتح 3 گانه شود زیرا در ایتالیا که همیشه قهرمان است.

 

اما تا امروز ما در اینتر در سال 2010 سه گانه را کسب کردیم و یوونتوس موفق به انجام این کار نشده اما فکر می کنم امسال آنها نزدیک به کسب 3 گانه هستند.  هواداران یوونتوس به خاطر آن 3 گانه با اینتر علاقه ای به من ندارند زیرا این اتفاق سخت ترین لحظه ممکن برای آنها بوده اما من برای ارکان باشگاه یوونتوس احترام زیادی قائلم.

 

کیه لینی و بونوچی مدافعانی بزرگ هستند اما تکرار می کنم که از عملکرد تیم رضایت دارم، اما این 2 مدافع می توانند برای تدریس دفاع کردن به مدافعان ما به دانشگاه هاروارد بروند.

دیدگاه‌ها