کد خبر : 1563406 | 02 آبان 1397 ساعت 09:54 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: مقابل شاختار به اوج فوتبالمان رسیدیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از عملکرد تیمش پس از پیروزی 3-0 مقابل شاختار دونتسک پرداخت و مدعی شد که شاگردانش به اوج فوتبالشان در این دیدار رسیدند.

گواردیولا: مقابل شاختار به اوج فوتبالمان رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی به اولین تیم انگلیسی تبدیل شد که موفق شده در خانه شاختار به پیروزی برسد و با تساوی لیون مقابل هافن هایم، حال آنها صدر جدول را کسب کردند. داوید سیلوا و سپس آیمریک لاپورته، دو گل اول سیتی را زدند و برناردو سیلوا گل سوم را زد تا شاگردان پپ به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

 

 

1347644

 

 

پس از بازی، گواردیولا گفت:" فوق العاده بود. نیمه اول، بهترین عملکرد را در سه فصل اخیر داشتیم. ما پس از شکست مقابل لیون تحت فشار شدیدی بودیم. نتیجه بازی مان و اتفاقات دیگر بازی نشان می‌دهد که در موقعیت خوبی هستیم و می‌توانیم سرنوشتمان را کنترل کنیم. چیزی که من را بیش از همه چیز خوشحال می‌کند، عملکرد ماست.

 

نتیجه عالی بود زیرا در نیمه دوم دیدیم که شاختار هم می‌تواند خوب کار کند. آنها فشار بسیاری بر ما آوردند و بازیکنان با استعدادی داشتند. پیروزی در خارج از خانه خیلی مهم است و ما از پیروزی که امشب کسب کردیم، در بازی های پیش رو استفاده خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها