کد خبر : 1563414 | 02 آبان 1397 ساعت 10:14 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون درباره اظهارات کاپیتان تیم ملی حکم می‌دهد

پاسخ رییس والیبال به معروف با یادآوری امیرکبیر!

رئیس فدراسیون والیبال می گوید تصمیم گیری در مورد اعضا و دست اندرکاران فدراسیون جز حقوق بدیهی هر رییسی است.

پاسخ رییس والیبال به معروف با یادآوری امیرکبیر!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از استعفای امیر خوش خبر از سرپرستی تیم ملی و مصاحبه جنجالی او، سعید معروف هم با لحن تندی به رییس فدراسیون والیبال حمله کرد تا همه اهالی والیبال از این اتفاق شوکه شوند.


بالاخره بعد از یک روز سکوت رییس فدراسیون والیبال هم به این صحبت ها واکنش نشان داده است.


احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال پیرامون حواشی به وجود آمده پس از پایان ماموریت امیر خوش‌خبر در این باره به سایت فدراسیون گفت: تصمیم گیری در مورد اعضا و دست اندرکاران هر فدراسیون جزو حقوق بدیهی هر رییسی است و خوشبختانه این خداحافظی در یک فضای دوستانه و با حفظ احترام صورت پذیرفت که این موضوع در راستای موافقت با درخواست ایشان و اقدام در مورد خاتمه خدمت آقای خوش خبر صورت گرفت.


وی در خصوص برخی واکنش‌ها به وجود آمده و توهین‌های صورت گرفته نیز عنوان کرد: ضمن محفوظ دانستن حق برخورد قانونی و انضباطی در این خصوص برای فدراسیون و خانواده بزرگ والیبال، رجوع می کنم به نقل قولی از مرحوم امیر کبیر که می گوید: “اگر سیستم آموزشی و تربیتی ما درست بود و نقصی نداشت امروز شاهد چنین برخوردهایی دور از شان انسانی نبودیم”.


ضیایی در ادامه افزود: الحق امیرکبیر مرحوم حق داشت که هر 1188 روز دوران صدرات را بگرید زیرا افول ارزش های انسانی از جانب هر کسی و در هر جایگاهی بسیار مضموم و ناپسند است و اینجانب قضاوت در این خصوص را به اهل دل و اهل فن واگذار می نمایم.


در ادامه این خبر آمده که کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در حال بررسی اتفاقات روزهای اخیر می باشد و طی روزهای آینده در این خصوص تصمیم گیری و اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها