کد خبر : 1563417 | 02 آبان 1397 ساعت 10:17 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند-اتلتیکو؛ دوئل آلکاسر و گریزمان در وست فالن

دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید امشب در وستفالن‌اشتادیون ورزشگاه خانگی دورتموند برای فتح رتبه‌ی اول گروه A چمپیونزلیگ به مصاف هم می‌روند.

دورتموند-اتلتیکو؛ دوئل آلکاسر و گریزمان در وست فالن

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند و اتلتیکو از دو بازی قبلی خود در این گروه دو پیروزی بدست آورده‌اند و هم‌اکنون با شش امتیاز صدرنشینان گروه A هستند. با توجه به اینکه دو تیم دیگر حاضر در این گروه کلوب بروخه و موناکو بعد از دو هفته صفر امتیازی هستند بازی امشب حکم جدال برای قهرمانی در این گروه را خواهد داشت.

 

مهاجمین ستاره‌ی دو تیم پاکو آلکاسر برای دورتموند و آنتوان گریزمان برای اتلتیکو امیدهای اول دو تیم برای پیروزی در این بازی هستند. آلکاسر امسال برای دورتموند فوق‌العاده ظاهر شده. او در بوندس‌لیگا به طور میانگین هر 14 دقیقه یکبار برای تیمش گلزنی کرده و حالا در مقابل هموطنانش به دنبال به ثمر رساندن گلهای بیشتر است.

 

هم دورتموند و هم اتلتیکو امشب بدون تردید برای پیروزی به میدان خواهند رفت چون می‌دانند که در صورت کسب مقام اول گروه در دور بعدی به احتمال زیاد با حریف ضعیف‌تری روبرو خواهند شد.

 

اتلتیکو هم در مقابل دورتموند به گلزن قهار فرانسوی‌اش آنتوان گریزمان چشم خواهد دوخت. ستاره‌ای که گفته می‌شود هم‌اکنون ارزشی معادل 120 میلیون یورو دارد و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی حاضرند حتی با این مبلغ او را به خدمت بگیرند. گریزمان در فصل جدید چمپیونزلیگ تا کنون دو گل برای اتلتیکو به ثمر رسانده.

 

دورتموند در بازی قبلی خود در رقابتهای چمپیونزلیگ باز هم در خانه به مصاف موناکو رفته بود و با نتیجه‌ی 3-0 و ارائه‌ی یک بازی متقدرانه این تیم فرانسوی را با شکست بدرقه کرده بود. پاکو آلکاسر و مارکو رویس در مقابل موناکو بهترین بازیکنان زردپوشان آلمانی بودند و هر کدام یک گل به ثمر رساندند. لوسین فاور سرمربی سوئیسی دورتموند در این بازی هم روی کاپیتان خود مارکو رویس حساب ویژه‌ای باز کرده و معتقد است ترکیب رویس و آلکاسر که در بازی‌های اخیر دورتموند نقش بسزایی در  موفقیت‌های این تیم داشته، در مقابل اتلتیکو هم می‌تواند برگ برنده‌ی او باشد.

 

1347704

 

1347705

 

1347703

دیدگاه‌ها