کد خبر : 1563457 | 02 آبان 1397 ساعت 12:31 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی لهستانی بایرن از شرایط تیمش راضی است

لواندوفسکی: من به بازی در شرایط تحت فشار عادت دارم

رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که در جریان پیروزی 2-0 این تیم مقابل آ ا اک آتن گل دوم بایرن را به ثمر رساند در گفتگو با روزنامه‌ی بیلد از شرایط این تیم گفت.

لواندوفسکی: من به بازی در شرایط تحت فشار عادت دارم

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی که در فصل نقل و انتقالات تابستانه شایعات زیادی مبنی بر جدایی او از بایرن مونیخ مطرح شده بود و نشانه‌هایی از عدم تمایل او برای ادامه به بازی در این غول بزرگ فوتبال آلمان وجود داشت به روزنامه‌ی آلمانی بیلد گفت:" من در مونیخ شرایط خیلی خوبی دارم و از بازی در بایرن مونیخ کاملاً راضی هستم".

 

لواندوفسکی که این روزها به عنوان تک‌مهاجم بایرن مونیخ بازی می‌کند در ادامه‌ی گفت و گوی خود با بیلد گفت:" من برای پیروزی بایرن مونیخ از جان و دل مایه می‌گذارم. ولی علت پیروزیها من نیستم بلکه کل تیم است. چون همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند. نباید گفت رابرت لواندوفسکی است که بایرن را پیروز می‌کند".

 

با اینحال، در حالی که بایرن مونیخ این روزها برای پشت سر گذاشتن بحران اخیر خود تلاش می‌کند به نظر می‌رسد بیش از پیش برای گلزنی به ستاره‌ی لهستانی خود وابسته است. توماس مولر در فصل جدید چندان آماده نشان نداده و آرین روبن و فرانک ریبری هم پا به سن گذاشته‌اند و با اینکه به عنوان وینگرهای راست و چپ بایرن نمایش‌های قابل قبولی داشته‌اند ولی تا اینجای فصل در گلزنی چندان موفق نبوده‌اند. ساندرو واگنر هم نتوانسته آنطور که باید و شاید نظر مثبت کوواچ را جلب کند و عدم حضور او در بازی مقابل ولفسبورگ نشان داد کوواچ همچنان بیش از هر کس دیگری به لواندوفسکی اعتماد دارد.

 

لواندوفسکی در مصاحبه‌ی خود گفت:" من به بازی در شرایی تحت فشار عادت دارم و در سخت‌ترین شرایط، بهترین بازی‌ ممکن را ارائه می‌دهم. این همان چیزی است که باشگاه از من می‌خواهد و انتظار دارد. من خودم هم از خودم همین انتظار را دارم و خوشبختانه می‌توانم از پس شرایط سخت و دشوار هم برآیم".

 

1347779

دیدگاه‌ها