کد خبر : 1563463 | 02 آبان 1397 ساعت 12:52 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

معادله ملوان حل شد

مازیار روی نیمکت و پژمان در ترکیب

زلزله روی نیمکت ملوانان روز گذشته اتفاق افتاد. حضور سه نام آشنا در این تغییر و تحولات باعث شد تا گمانه زنی هایی درباره چگونگی فعالیت آنها در این تیم به وجود بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، تغییرات در جمع انزلی چی ها خیلی زودتر از آنچه تصور می شد رخ داد و فرهاد پورغلامی پس از نتایجی که با ملوانان در هفته های ابتدایی لیگ گرفت از روی نیمکت این تیم بلند شد تا در غیاب او یکی از مربیان نام آشنای فوتبال گیلان روی نیمکت قوهای سپید بنشیند. محمد احمدزاده نام مورد نظر هیات مدیره ملوانان بود که روز گذشته کار خود را با این تیم آغاز کرد.

 

1347797

 
اما در این میان دو مهره نامدار و البته محبوب انزلی چی ها نیز به انتخاب مدیران ملوان به این تیم آمدند تا بتوانند در خروج ملوان از شرایط بحرانی کمک کنند. پژمان نوری و مازیار زارع دو سوپراستار شمالی ها از روز گذشته در تمرین تیمشان حضور یافتند تا آغاز دوباره ملوانان را با محمد احمدزاده کلید بزنند.


البته درباره جایگاه حضور این دو ستاره در ابتدا ابهاماتی به وجود آمد اما با توجه به تغییراتی که به وجود آمد مشخص شد پژمان نوری که از ابتدای فصل نیز با ملوانان حضور داشت به عنوان فرمانده این تیم در میانه میدان به هدایت تیم بپردازد و مازیار زارع نیز به عنوان کمک احمدزاده روی نیمکت قوهای سپید بنشیند و به هدایت تیم از خارج از زمین بپردازد.

 

1347798

دیدگاه‌ها