کد خبر : 1563671 | 03 آبان 1397 ساعت 12:38 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: تاتنهام لیاقت صعود ندارد!

مائوریتسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام معتقد است با این شرایط صعود به دور بعدی تقریبا غیرممکن است.

پوچتینو: تاتنهام لیاقت صعود ندارد!


به گزارش "ورزش سه"، همانند دیدار مقابل اینتر، تاتنهام این بار در دقایق پایانی در هلند برتری برابر آیندهوون را از دست داد و با کسب یک امتیاز از 3 بازی، حالا راه دشواری برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان دارد.

 

1348111

 

پوچتینو گفت: "کار تاتنهام با کسب تنها یک امتیاز از 3 بازی تقریبا تمام شده است و ما باید در هر 3 بازی بعدی پیروز شده و امیدوارم باشیم دیگر نتایج به ما کمک کنند. اگر نمی توانید در چنین دیدارهایی پیروز شوید لایق صعود نیستید. وقتی بر جریان مسابق تسلط دارید و موقعیت های زیادی ایجاد می کنید اما کار حریف را یکسره نمی کنید هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. این بازی نشان می دهد ما در سطح بارسلونا و دیگر تیم ها برابر PSV بازی کرده و فرصت های زیادی برای پیروزی خلق می کنیم.

 

شاید شما بگویید تاتنهام لایق پیروزی بود اما فوتبال کاری به این مسائل ندارد و شما زمانی پیروز می شوید که تهاجمی باشید و بیشتر از حریف گلزنی کنید.

 

حس بدی داریم زیرا بازی تحت کنترل ما بود و تاتنهام خوب بازی می کرد و حتی طرفداران حریف هم ناامید شده بودند، اما ما در یک سوم پایانی به اندازه کافی خوب نبودیم و اگر شما به حریف اجازه زنده ماندن بدهید بهایش را پرداخت خواهید کرد."

دیدگاه‌ها