کد خبر : 1563780 | 03 آبان 1397 ساعت 20:02 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

مسلمان؛ بازگشت از حاشیه با بازوبند و گل(عکس)

هافبک طراح و بازیساز تیم ذوب آهن بعد از حواشی که در ماه اخیر داشت امروز به عنوان بازیکن تعویضی یکی از مفیدترین مهره های سبزهای اصفهان بود.

به گزارش"ورزش سه" وقتی چند هفته قبل امیدنمازی از شرایط محسن مسلمان گله کرد و اعلام کرد این بازیکن از دستورات او تمرد کرده به نظر می رسید دوران اوج محسن مسلمان در فوتبال ایران آرام آرام به پایان نزدیک می شود اما مسلمان بعد از بازگشت از آخرین حاشیه ، در اولین مسابقه اش برای ذوب آهن بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست ، یک گل زد و یک شوتش هم به تیر دروازه خورد.


درباره هافبک این فصل ذوب آهن که بعد از سه فصل رویایی با پرسپولیس به اصفهان بازگشته است لازم به ذکر است که او با وجود فشارهای سکوها و رسانه ها نتوانست نظر مثبت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس را برای لیگ هجدهم نیز جلب کندو راهی ذوب آهن شد. او در این فصل و تا هفته دهم هیچ پاس گل و گلی در کارنامه اش ثبت نشده بود و بعد از حواشی پیش آمده نیمکت نشینی اش در بازی امروز برابر پیکان دور از انتظار نبود اما وقتی ذوب آهن از حریفش عقب افتاد و تیم به گل زدن و برد نیاز داشت امید نمازی در دقیقه 66 هافبک و کاپیتان تیمش را به زمین فرستاد. مسلمان تنها یک دقیقه بعد از ورودش از روی نقطه پنالتی برای ذوب آهن گلزنی کرد تا نشان دهد برخلاف شایعاتی که منتشر شده او کماکان انگیزه بالایی برای بازگشت به روزهای خوب دارد.

 

1348239


او امروز و در ادامه  حضورش یک شوت زیبا هم زد که ضربه اش با برخورد به تیردروازه به خارج رفت. او هرچند امروز نتوانست به برد تیمش کمک کند اما همینکه امروز ذوب آهن در زمین خودش نباخته است به خاطر حضور این هافبک طراح و بازیساز است.


محسن مسلمان در طول زمانی که در زمین بود خیلی پخته و خونسرد و البته مطمئن بازی کرد و نشان داد در فرم خوبی قرار دارد.

 

1348237

 

1348238

 

1348236

دیدگاه‌ها