کد خبر : 1563825 | 03 آبان 1397 ساعت 23:38 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

امری: آرسنال باید در نیمه‌های اول بهتر شود

اونای امری، سرمربی آرسنال، علی‌رغم یازدهمین پیروزی پیاپی تیمش در همه رقابت‌ها، از شاگردانش خواست تا در نیمه‌های اول نمایش‌های بهتری داشته باشند.

امری: آرسنال باید در نیمه‌های اول بهتر شود

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها امشب در لیگ اروپا توانستند با گل دنی ولبک، اسپورتینگ لیسبون را شکست بدهند؛ اما مانند دیدار دوشنبه شب برابر لسترسیتی، در نیمه اول نمایش خوبی نداشتند.

امری به خبرنگاران گفت:" هر دیدار فرصتی بزرگ برای بهتر شدن است. ما قبل از بازی در این مورد صحبت کرده بودیم. وقتی بین دو نیمه در رختکن بودیم، صحبت کردیم و من گفتم: "اوکی، امروز هم نتوانستیم در نیمه اول بازیمان را تحمیل کنیم؛ اما در نیمه دوم، این فرصت را داریم که نتیجه را تغییر داده و راهمان را ادامه بدهیم. باید تنها به پیروزی فکر کنیم و در نیمه دوم، شرایط را بهتر کنیم".

 

 

1348272

 

و فکر می کنم تیم در 45 دقیقه دوم خوب کار کرد. اما باید به دنبال راه حلی برای بهتر بازی کردن در نیمه اول باشیم. در طول 90 دقیقه، اتفاقات مختلفی از نظر تاکتیکی و فردی رخ داد.

نیمه اول برای ما مشخص نبود و موقعیت‌های زیادی ایجاد نشد. در نیمه دوم، ما قدم به قدم بازیمان را تحمیل کردیم و در این دیدار پیروز شدیم. پیروزی در این دیدار برای ما خیلی مهم بود؛ زیرا می خواهیم در این گروه، اول شویم. "

دیدگاه‌ها