کد خبر : 1563837 | 04 آبان 1397 ساعت 09:42 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه‌های تغییر ظاهر سرمربی بایرن مونیخ

کوواچ با ریشِ بحران خداحافظی می‌کند؟

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، در دو بازی اخیر تیمش مقابل ولفسبورگ و آ ا ک آتن، با ریش نتراشیده و بلند ظاهر شد تا از این بابت مورد توجه قرار بگیرد.

کوواچ با ریشِ بحران خداحافظی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، کوواچ در دیدار مقابل آ ا ک آتن، با ریشی که مشخص بود دست کم 10 روز تراشیده نشده است، در ورزشگاه این تیم ظاهر شد تا بار دیگر از این بابت مورد توجه قرار گیرد.کوواچ چند روز قبل از آن، زمانی که تیمش به دلیل ناکامی در چهار بازی پیاپی، در بحران قرار داشت، به خاطر این موضوع با پرسش‌های رسانه‌ها روبرو شده و به آنها پاسخ داده بود. آن روزها در رسانه‌های آلمانی از ته‌ریش کوواچ، به عنوان "ریش بحران" یاد می‌شد. 

 

کوواچ به خبرنگارانی که از او درباره علت نتراشیدن ریشش سوال کرده بودند و این که آیا این موضوع به بحرانی که بایرن در آن قرار داشت، ارتباط دارد یا نه، گفت:" من کسی هستم که وقتی موفق نمی‌شوم، برای جبران و رسیدن به موفقیت، تلاشم را بیشتر می‌کنم و با اولین فشار از هدفم منصرف نمی‌شوم. این در ذات من است. شاید به همین خاطر است که ریشم بلند شده است؛ چون وقت نکرده‌ام که آن را بتراشم".

 

1348303

 

ولی آیا حالا که با کسب دو پیروزی در مقابل ولفسبورگ و آ ا ک، بحران بایرن ظاهراً به پایان رسیده است، کوواچ ریش خود را خواهد تراشید؟ یا اینکه قصد دارد از این پس با ظاهری جدید به میدان بیاید ؟

 

تیم کوواچ فردا شنبه در ادامه‌ رقابتهای بوندس‌لیگا به مصاف ماینتز می‌رود. ولی کوواچ مسلماً فرصت تراشیدن ریش‌هایش را خواهد داشت؛ چرا که او پیش از این بازی بازیکنانش را مرخص کرده است تا زمانی برای استراحت و تمدد اعصاب بیابند.

 

فارغ از این موضوع، خود کوواچ هم به این فرصت کوتاه به شدت نیاز داشت. او که روزهای بسیار پرفشار و پراسترسی را پشت سر گذاشته است، در آخرین مصاحبه‌ مطبوعاتی‌اش و در حالی که قصد داشت از سیاست خود برای استفاده‌ چرخشی از بازیکنان دفاع کند، گفت:" تصور کنید هفت روز هفته کار می‌کنید، درست و به اندازه نمی‌خوابید و به شدت کار می‌کنید. در این شرایط بعد از دو هفته در آینه به خودتان نگاه کنید و ببینید چه شکلی شده‌اید".

 

1348304

دیدگاه‌ها