کد خبر : 1563975 | 04 آبان 1397 ساعت 18:30 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنان پرسپولیسی و درخشش با پیراهن پارس جنوبی

دو گلزن بازی امروز پارس جنوبی جم دو پرسپولیسی قدیمی بودند بازیکنان باتجربه ای که این روزها با پیراهن نماینده جمی ها در لیگ می درخشند.

گلزنان پرسپولیسی و درخشش با پیراهن پارس جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار در حالی امروز روبروی صنعت نفت آبادان قرار گرفتند که برای ادامه روند خوب خود باید برابر حریف امروز نیز به برتری می رسیدند. در این میان اما دو بازیکن باتجربه این تیم، به قولی عصای دست تارتار بودند تا تیم میزبان بتواند در این بازی نیز به برتری برسد. دو بازیکن باتجربه و سابقا پرسپولیسی که با پارس جنوبی جم در لیگ برتر می درخشند.


محمد نوری اولین بازیکنی بود که در دقایق ابتدایی نیمه اول روی یک پاس مناسب با ضربه ای دقیق توانستند گل اول بازی را به ثمر برساند.


پس از به تساوی کشیده شدن بازی این بار نوبت به مدافع بلند قامت میزبان بود تا بتواند بازی را به سود پارس جنوبی کند و این بار نیز ارسال خوب از جناح چپ با ضربه سر فنی و دیدنی محسن بنگر دومین گل را به دنبال داشت.


البته در این دیدار اغلب بازیکن تیم پارس جنوبی توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و در این میان دو بازیکن باتجربه این تیم موفق شدند زحمات دیگر بازیکنان را به ثمر برسانند.

دیدگاه‌ها