کد خبر : 1563987 | 04 آبان 1397 ساعت 19:07 | 91.6K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش به پیشکسوتان توهین می کند

قلعه نویی: با شفر قرارداد 8 ساله ببندید!

سرمربی سپاهانی ها درباره تیم ملی می گوید این تیم پس از هشت سال و هزینه های فراوان باید پیشرفتی داشته باشد که در جام ملت ها قابل تشخیص است.

قلعه نویی: با شفر قرارداد 8 ساله ببندید!

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی پس از دیدار تیمش و پیروزی برابر استقلالی ها برابر گزارشگر تلویزیون ایستاد و با او به صحبت پرداخت. او درباره بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود و در نیمه اول آنها خیلی از ما بهتر بودند اما در نیمه دوم موفق شدیم بر حریف خود برتری ایجاد کنیم. ما در این بازی سعی کردیم با لایه های دفاعی، حملات حریف را خنثی کنیم و با استفاده از کناره ها ضربه نهایی را به حریف بزنیم.


او ادامه داشت: این بازی بهرحال سه حالت داشت و می شد به نفع هر کدام از تیم ها به پایان برسد و یا مساوی شود اما در نهایت به نفع ما به پایان رسید و این پیروزی را به کارگران کارخانه فولاد مبارکه تقدیم می کنم که در گرمای 1600 درجه کار می کنند.


سرمربی سپاهانی ها درباره استفاده این تیم از بازی هوایی گفت: بهرحال این هم یک نوع قدرتمندی است. بعضی ها روی زمین می توانند بازی کنند و ما هم روی هوا حرفه ای هستیم. هم بازیکن سریع داریم و هم سرزن و هم سانتر کننده، چرا نباید از این تاکتیک استفاده کنیم؟


قلعه نویی درباره انگیزه او در بازی برابر استقلال نیز گفت: خدا را گواه می گیرم که برای هر بازی همین انگیزه را دارم همانطور که این بازی برایم مهم است بازی مس هم هست، من بیست سال در استقلال یودم اما این روزها با تیم دیگری قرارداد دارم و باید به آن متعهد باشم.

 
او در باره تیم استقلال ادامه داد: البته من درباره این تیم نمی توانم صحبت کنم اما برای استقلالی ها ارزوی موفقیت دارم  شفر مربی بزرگی است که آنها در اختیار دارند و همانطور که با کی روش قرارداد هشت ساله بستند امیدوارم با ایشان هم ببندند. تا این مربی حرفه ای و بزرگ هم بتواند استقلال را به موفقیت برساند.


سرمربی سابق تیم ملی درباره جام ملت های آسیا نیز گفت: ما پس از هشت سال و این همه هزینه باید پیشرفتی داشته باشیم. البته لیگ ایران باید مهم شمرده شود و به آن نیز پرداخته شود. در این سال ها به پیشکسوتهای ما و برخی دیگر از فوتبالی ها بی احترامی شد. آقای کی روش در بعد فنی بسیار خوب هستند اما در بعد اخلاقی باید کنترل شوند.

دیدگاه‌ها