کد خبر : 1563994 | 04 آبان 1397 ساعت 19:15 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

تماشاگر هر جوری که اعتراض کند من قبول دارم

تقوی: بهانه نمی آورم اما مصدومیت اشکان موثر بود

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید مصدومیت اشکان دژاگه و شرایط جوی بر روی روند تیمش تاثیر گذاشته است.

تقوی: بهانه نمی آورم اما مصدومیت اشکان موثر بود

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمد تقوی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بعد از برد مقابل سپیدرود رشت گفت: ما یک تفکر و فلسفه‌ای در فوتبال داریم. اگر قرار باشد این طور فوتبال بازی کنیم باید مشکل را از پیش رو برداریم. من هنوز نتوانستم به مدافعان مرکزی و کناری بگویم که بازیسازی را انجام دهند. ما وقتی تحت پرس هستیم نمی‌توانیم توپ را از خط دفاع به حمله منتقل کنیم. اعتقاد دارم مصدومیت دژاگه هم تاثیر گذاشت و او مهمترین بازیکن ما بود. او در دو بازی گذشته بهترین یار ما بود و بهانه نمی‌آورم اما مصدومیت او در روند تیم تاثیر گذاشت.

 

بازی برابر تیم علی کریمی سخت است
من برای علی کریمی احترام قائل هستم. او بازیکن مورد علاقه من است و به او به خاطر تیمی که دارد تبریک می‌گویم. بازی مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. ما اشکان را از دست دادیم و احسان کمتر صاحب توپ می‌شد و من مجبور به تغییر سیستم شدم. وقتی به فلسفه‌ای اعتقاد دارم باید به آن بچسبم اما گاهی نتیجه نمی‌دهد و ما هم مجبور شدیم تغییر سیستم دهیم که تا حدودی کمک کرد.

 

باد بر روی بازی ما تاثیرگذار بود
من تا دیروز بعد از ظهر نمی‌دانستم ترکیبم چیست. یک بازیکنم مشکل سربازی داشت و دیگر بازیکنانم با مصدومیت رو به رو بود. با توجه به عدم توانایی برای بازیسازی در خط دفاع به ناچار به توپ‌های بلند رو آوردیم. امروز بهترین راه پاس‌های بلند بود اما باد هم نمی‌گذاشت. ما از رساندن توپ از دفاع به حمله مشکل داشتیم. وقتی به آنتونی پاس داده می‌شود در شرایط عادی او می‌تواند توپ را به گل تبدیل کند امروز از او پرسیدم چرا این کار را نکرد که گفت توپ از من فاصله می‌گرفت. این به خاطر شرایط جوی است. باید راه حل مناسبی پیدا می‌کردیم که امروز پیدا شد.

 

این اشتباهات داوری در سطح اول فوتبال نباید باشد
تا زمانی که من هستم بازیکنان بهترین بازیکنان ایران و آسیا هستند. من از این عصبانی بودم که آنها باید بازی را کنترل می‌کردند. من هیچ وقت از داوری ایراد نمی‌گیرم اما از او انتظار داریم جای گیری درستی داشته باشد. انتظار داریم در بازی تاثیرگذار نباشد. توپ یکی از بازیکنان ما به او خورد و در نتیجه حریف صاحب موقعیت شد. در اینجا آیا مدافع من مقصر است؟ کاری به تصمیمات داوری ندارم. اگر پنالتی نگرفته حتما پنالتی نبوده اما داوری در این سطح باید جایگیری درستی داشته باشد. وقتی داوری در این سطح از بازی چنین تاثیری می‌گذارد خیلی ناراحت‌کننده است. من از بازیکنانم انتظار دارم اما در اینجا انتقاد نمی‌کنم. از داور هم انتظار داریم جای گیری مناسبی داشته باشد و داوری که چنین اشتباهاتی دارد نباید در این سطح از فوتبال باشد.

 

نباید مدیون هواداران شویم
تماشاگر در هر سطحی فقط برد می‌خواهد. اگر نبریم مدیون آنها می‌شویم. ناراحتم از اینکه تماشاگر می‌آید و ما گل می‌خوریم. من مقصر هستم. تماشاگر هر جوری که اعتراض کند من قبول دارم.

دیدگاه‌ها