کد خبر : 1564003 | 04 آبان 1397 ساعت 19:36 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی؟ من پیراهنی نکشیدم

شفیعی: استرس داشتیم داوری به نفع استقلال باشد

مدافع سپاهان تاکید دارد هیچ خطایی روی بازیکن استقلال مرتکب نشده است.

شفیعی: استرس داشتیم داوری به نفع استقلال باشد

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی بعد از دیدار با استقلال گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود؛ فکر کنم نیمه اول کمی بازی را بد شروع کردیم و همین مسئله موجب شد تا استقلال در زمین ما صاحب توپ شود؛ آنها امروز فوتبال خیلی خوبی ارائه کردند و به این تیم تبریک می‌گویم که نمایش منظمی داشتند.

او ادامه داد: استقلالی‌ها سوار بازی بودند ولی ما در نیمه دوم به خودمان آمدیم، خیلی خوب بازی را شروع کردیم و خوشبختانه به گل رسیدیم.

مدافع سپاهان با بیان اینکه الان صحبت از قهرمانی زود است، عنوان کرد: هنوز نیم‌فصل اول تمام نشده و بازی‌های زیادی داریم؛ همانطور که ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول سال گذشته نتایج خوبی نگرفت ولی در دور برگشت قهرمان شد و توانست به نایب قهرمانی دست پیدا کند؛ اگر هر بازی تمرکز داشته باشیم و بازی به بازی پیش برویم، می‌توانیم موفق شویم.

شفیعی اضافه کرد: قبول دارم که مثل هفته‌های قبل نمایش هجومی نداشتیم؛ شروع بد نیمه اول یکی از عواملی بود که موجب شد تا تمرکز نداشته باشیم و استقلال به زمین ما بیاید و فشار بیاورد، اما در نیمه دوم ما بهتر از استقلال کار کردیم و به گل هم رسیدیم؛ البته 100 درصد آقای کرمانشاهی یک پنالتی نگرفت.

او درباره صحنه مشکوکی که به نظر می‌رسید پیراهن دانشگر را در محوطه جریمه کشیده است، گفت: پیراهن کشیدم؟ نه، اصلا چنین چیزی نیست؛ معلوم بود در کدام صحنه پنالتی اتفاق افتاد؛ به دلیل اینکه در هفته گذشته بخاطر آن صحنه دیدار با نساجی، حساسیت‌ها را به سمت باشگاه سپاهان سوق دادند، ما یک مقدار استرس این مسئله را داشتیم که امروز داوری به یک شکل به نفع استقلال باشد.

 

دیدگاه‌ها