کد خبر : 1564160 | 05 آبان 1397 ساعت 11:53 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از فسخ با چلسی؛ کونته در یک قدمی رئال مادرید

نشریه مدیاست ایتالیا مدعی شد که آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی، قراردادش با چلسی را فسخ کرده تا برای پیوستن به رئال مادرید آزاد باشد.

بعد از فسخ با چلسی؛ کونته در یک قدمی رئال مادرید

 

به گزارش "ورزش سه"، کونته در ماه جولای از چلسی اخراج شد ولی قراردادش با این تیم همچنان پابرجا ماند زیرا باشگاه چلسی باید 10.8 میلیون یورو برای فسخ قرارداد به کونته پرداخت می‌کرد. حال مدیا ست مدعی شد که کونته با آبی ها به توافق رسیده تا قراردادش را فسخ کند.

 

 

1307600

 

 

در حقیقت، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس چنین تصمیمی گرفته تا آمادگی اش را برای جانشینی خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید اعلام کند. این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که رئال مادرید، فردا مقابل بارسلونا متحمل شکست شود. شایعه اخراج لوپتگی پس از نتایج ضعیف اخیر قوی تر شده و بسیاری معتقدند الکلاسیکو آخرین فرصت سرمربی اسپانیایی خواهد بود.

 

کونته در صورت جانشینی لوپتگی، احتمالا هدایت رختکن را که در حال حاضر در دستان راموس است، به دست خواهد گرفت و حضور تیبو کورتوا، شاگرد سابقش نیز می‌تواند به این امر کمک بسیاری کند.

 

نتایج ضعیف لوپتگی، در کمتر از چند ماه حضورش در رئال مادرید باعث شده تا شایعات بسیاری در مورد اخراج او شکل بگیرد. کونته در این مدت به عنوان اصلی ترین جایگزین او شناخته می‌شود و البته صحبت از گزینه های دیگری مثل گوتی نیز مطرح شده است.

 

سرمربی ایتالیایی با یوونتوس 3 قهرمانی پیاپی سری آ را کسب کرد، سپس هدایت ایتالیا را برعهده گرفت و با این تیم نیز نتایج قابل قبولی به دست آورد. او سر انجام راهی چلسی شد و در فصل اول حضورش قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و در فصل دوم با وجود نتایج ضعیف در لیگ، موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی انگلیس شد.

دیدگاه‌ها